lördag 16 mars 2013

iPhone 5 2013-03-16

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

My wishlist !

Hej ! Här kommer min önskelista :)         Kingsland Pannband             Iphone 5 ...
Läs mer

iPhone 5

Min, min, min..!!!! Nu kan jag prata utan att ha högtalartelefon på, wihoo! Köpte ett dubbelvåffeljärn och lite gott till Tassimon också. Sambon fläskade på m...
Läs mer

NYTT SKAL/*

iPhone 5 nurå! Tack mamma för nya skalet!<3
Läs mer

Lördag morgon.

hej! har precis kommit upp ur sängen. Sitter i köket med datorn framför mig och en kopp tee. Ska alldeles strax bli hämtad av mamma och nanna sen ska vi in till göteborg och...
Läs mer

Filmmaterial klart! - 15/3

Äntligen fredag och enligt vårt schema skall vi vara klara med allt material till vår film. Något som stämmer till viss del. För vi har nämligen, i stor utsträ...
Läs mer

GigaBlue HD 800 Quad PRV TWIN TUNER SatellitMottagare

Gigablue Quad Helt ny HD-mottagare som sätter en ny standardGigablue Quad - utförande lämnar inget övrigt att önska.2 Inbyggd DVB-S2-tuners tillåter en oberoende dubbla...
Läs mer

Helvete

Idag har jag ett helvete med min mage. Vaknade med värken från helvetet. Det gör så ont att jag inte ens kan andas normalt. Men jag skiter i att åka till doktorn för jag...
Läs mer

23 april 2013.

OOOOMMMMMGGGGG!!!! Det är bara 38 dagar kvar !! Andaaaaas !! Nä men nu skulle jag inte skriva ett inlägg om hur lång tid det är kvar.. Adjsklwjkdjiejf (fangirlspråk) men...
Läs mer

Frågestund ^^

Jag ska sluta deppa och börja gilla mitt liv<3 Har fått lite frågor att  svara på! 1.Vem hejade du på i melodifestivalen? Svar:Yohio!!! han var bäst!!!! B...
Läs mer

IPHONE 5 SKAL

Vaknade lite innan 10 och lyckades verkligen inte att somna om, så kikade lite på skal på Fyndiq.se och hittade galet många snygga. Ska försöka flirta lite med mamma s...
Läs mer

10 sanningar om mig!

Några bilder från gårdagen kommer snart men nu kommer 10 sanningar om mig!   1. Jag har glasögon (ibland) 2. Jag har haft blogg innan (både på nattstad och andra...
Läs mer

Fototriss: Byggnader och arkitektur

Den här veckan har jag gett deltagarna i Fototriss uppdraget att fotografera på tema Byggnader arkitektur. Mina egna tre bidrag visar hur jag tycker om att fotografera byggnader, geno...
Läs mer

dag 26

Dag 1: min facebook profilbild Dag 2: 5 fakta om mig själv Dag 3: Något jag längtar efter Dag 4: Vad jag har i min väska Dag 5: Dagens outfit Dag 6:1...
Läs mer