torsdag 28 mars 2013

iPhone 5 2013-03-28

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

GigaBlue HD 800 Quad PRV TWIN TUNER SatellitMottagare

Gigablue Quad Helt ny HD-mottagare som sätter en ny standardGigablue Quad - utförande lämnar inget övrigt att önska.2 Inbyggd DVB-S2-tuners tillåter en oberoende dubbla...
Läs mer

En underbar träningshelg...

- väntar..!! Bl.a. Ska jag lära mig denna sjukt svåra övning !!! Frifas jäkla special-glute - övning !! Jag får väl börja med pass , och Jobba i negat...
Läs mer

50 frågor om mig

1.Vad heter du? - Camilla Moberg Hætta 2.Hur gammal är du? - 16 år 3.Vart bor du? - Jokkmokk 4.Hårfärg? - Brun 5.Ögonfärg? - Grön,...
Läs mer

du är de finaste jag mött

Woop just nu ligger jag i min säng med min nya iPhone 5!! Är supernöjd och så glad över att äntligen fått en ny telefon, as skönt verkligen!! Idag så har...
Läs mer

Byta 4S mot Iphone 5

Har idag en 4S som jag är nöjd med men är sugen på en Iphone 5. Tanken är att frun får ta över 4S:en men jag vet inte hur jag ska motivera mig själv till ett b...
Läs mer

Helt nytt

Det här är helt nytt för mig. Nya bloggen på en ny sida. Bloggade på http://aamandajohanssonn.blogg.se innan men kände för att få en ny start! Min bl...
Läs mer

Objektiv till mobiltelefonen

Okej, jag måste bara tipsa er om ett objektiv till mobilkameran. Man klistrar fast en magnet-ring på mobilen (eller ett skal). Sedan är det bara att sätta fast objektivet eftersom...
Läs mer

Orkar inte vänta

Orkar inte vänta till min födelsedag, hatar att fylla år i slutet av sommaren.. Slängde ihop ett litet collage med saker jag önskar mig ;) • BareMinerals get started kit •...
Läs mer

THURSDAY WISHES

Boy London tröja, nya underläder, slitna jeans, ysl läppstift, levis shorts, iphone 5, marc jacobs klocka, nya converse. Åh vad allt det här inte skulle sitta fel just nu, s...
Läs mer

Svar på frågor! lt;3 :3

1. har du nån mac produkt? Svar: Nej    2. mac eller isadora? Svar: mac   3. Kicks eller shock? Svar: SHOCK!!!   4. iPhone 4 eller iPhone 4s? Svar: iPho...
Läs mer

Lista

ListaVad är klockan nu när du börjar? 19:36 Vad heter du? Felicia Födelsedatum? 1996-08-04 Stjärntecken? Lejon, rawr. Mobiltelefon? iPhone 4 Har du egen dator? Japp Intress...
Läs mer