torsdag 7 mars 2013

iPhone 5 2013-03-07

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

GigaBlue HD 800 Quad PRV TWIN TUNER SatellitMottagare

Gigablue Quad Helt ny HD-mottagare som sätter en ny standardGigablue Quad - utförande lämnar inget övrigt att önska.2 Inbyggd DVB-S2-tuners tillåter en oberoende dubbla...
Läs mer

Godnatt!

Snart ska jag lägga mig, måste ju vakna tidigt imorgon för att vara pigg hela fredagen! Imorgon lägger jag ut bilder på allt jag köpte i dag! (Kläder osv.) Vad ska...
Läs mer

Lite om min kväll!

Hejsan! Sorry för uppdateringen,den kanske inte har varit så jätte bra men har gjort så mycket så har inte hunnit!:( Iaf under tiden jag inte blogga så har jag bara p...
Läs mer

In motion.

6 kilometer 34 minuter. Någon gång 2005-2006 så tröttnade jag på musik. Jag slutade i princip helt att gå på konserter och slentrianlyssnar ytterst sällan p...
Läs mer

Varit på stan!!:))

Hej idag har jag, Maja och Hilda varit på stan!:) jag och Hilda åkte buss efter skolan till Fria Emilias busshållplats sen ficka jag och Hilda till dollar. Och efter en stund kom Maja...
Läs mer

Fusk byggarna

Heej sitter i sängen och kollar på fusk byggarna sjukt va bygg gubbar kan va dumma asså men nu ska ja inte snacka om de haha asså herregud vad jag längtar till på l246...
Läs mer

Lite om mig...

50 frågor om mig: 1. Vad heter du? Vendla Solberg 2. Hur gammal är du? 16 3. Vart bor du? I Alingsås 4. Hårfärg? Blond 5. Ögonfärg? Gr...
Läs mer

51 frågor, tråkigt tråkigt

51 FRÅGOR 1. Har du fått en kyss den närmsta veckan? ja 2. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? vänner 3. Hur lång är du? 157/158cm 4....
Läs mer

Vegansk soppa och ögongodis

Hej hej! Slängde ihop den här fina soppan ikväll. Denna veganska soppa kan påminna lite om en gulaschsoppa. Man kan lätt ersätta bulgur med couscous eller ris.  Id...
Läs mer

Ledig dag

Idag har jag varit ledig från skolan.Jag har inte gjort något speciellt bara kollat på filmer hela dagen.Men lite senare på kvällen åkte vi ut och köpte iphone 5 la...
Läs mer