söndag 17 mars 2013

iPhone 5 2013-03-17

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

FIKA är nyttigt

Jag går på kondis minst en gång per vecka.  Men jag känner dom som fikar ute varje dag bl.a. Annika och Tomas. Ja varför inte? När man jobbar är det ju m2...
Läs mer

Spara till ny mobil?!

Tror att jag ska börja spara till en ny mobil! Det enda negativa med den är att den är så stor tycker jag :/ Kameran har liksom 13,1 megapixel :O I'm in love (nej driver) men...
Läs mer

Storrensning och jeansköp

Anton vaknar vid 5-tiden. Igår (och imorse) väcktes jag av en glad jollrande bebis. Svårt att inte vakna till liv och bli glad när man möts av detta. Dock är vä...
Läs mer

we Gonna Party Party We Shake It Bom Bom

Heeey alla sötnisar!    börjar med att be om ursäkt för att jag inte har bloggat idag, jag hann verkligen inte för hade det så sjukt stressigt f2...
Läs mer

SKA MAN?!

funderar på detta eftersom min telefon krascha sönder i krocken! använder den nu men det är jävligt drygt för jag får as mycke glas i fingrarna såå...
Läs mer

Sega dagar

Hejhej   Ligger i min säng och kollar runt lite... är rätt trött så ska nog sova snart. Hade värsta sovmorgonen idag. Vaknade klockan 3 haha... jag var så j2...
Läs mer

GigaBlue HD 800 Quad PRV TWIN TUNER SatellitMottagare

Gigablue Quad Helt ny HD-mottagare som sätter en ny standardGigablue Quad - utförande lämnar inget övrigt att önska.2 Inbyggd DVB-S2-tuners tillåter en oberoende dubbla...
Läs mer

25 sanningar om mig

Tjejen jag litar på mest i hela världen är min kusin och bästavän, Alexandra Kyrk. Jag har världens bästa pojkvän som jag skulle kunna offra allt för. Min...
Läs mer

Samsung Galaxy S4

Tillsammans med iPhone är Galaxy S den mest efterlängtade mobilen i år. Men att överraska i mobilbranchen börjar bli svårt eftersom mobiltillverkarna inte gör sina...
Läs mer

En trevlig helg.

Jag har haft en händelsefull helg med trevliga utflykter. I går var jag på Susanne Fristers vernissage, på Galleri Eva Solvang. Sussi är en av mina favoritkonstnärer, 5...
Läs mer

Wanna know a secret? Somebody out there can't stop thinking about you. You are beautiful. Don#

Hej på er , tänkte göra ett inlägg innan jag ska lägga mig och kolla på tv.  sitter och spelar på facebook , lilla nörden själv idag handlade...
Läs mer

Storebror och lillebror.

Vilken underbar helg vi haft tillsammans. Pojkarna och jag. Det är väldigt roligt och charmigt att ha en tvååring här hemma. Instämmer med Mackapär-Ulrika, Nanna...
Läs mer

Sov.

Nu är jag riktig trött. Imorgon , har jag några planer. Jag MÅSTE börja på bokanalysen Är lite närvös. Jag har knappT börjat ska va inne på fred...
Läs mer

Sån jävla miss

Alltså allvarligt talat!!! Jag laddade min mobil hemma hos Alexander och jag har ju en iPhone 5 (hörde jag skalle nu?) och vi har ju iallafall inte samma laddare han och jag.. och jag kolla...
Läs mer

Full dag

Var som sagt med Linn innan idag på Väla, super mysigt. Hittade massa fint som bikinis och saker till mitt rum. Mums! Men idag höll jag i pengarna och köpte en bh, trosor på...
Läs mer