fredag 29 mars 2013

iPhone 5 2013-03-29

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

iPhone 5 skal

Hej nu ligger jag här i sängen och chillar ! Det är ganska sent nu men vad gör det hade endå nyss vaknat typ när Emelie var här HAHA och efter jag vaknade så v...
Läs mer

En tillbakablick på Macintosh första år från 1985

En gång i tiden var Macintosh bildskärm högupplöst (512 x 342 svartvita pixlar) i jämförelse med det mesta på marknaden. Ta en titt på ett avsnitt av Computer...
Läs mer

Palla ...

Pallar verkligen inte göra ett långt inlägg eller någon video. Skriver en del av det jag köpte idag : 4 Bandue bh <----- Stavningen ? 5 tröjor ( tror jag :o )...
Läs mer

Sorry

Helloj bloggisen! Sorry för skit dålig uppdatering.. Har inte haft tid! Haha men nät vi hade åkt klart så gick vi ner till Ica och köpte lite mys.. Jag köpte chips!...
Läs mer

bra fredag

Spelade fotboll med mina tjejer i typ 2 timmar förut, har haft en riktigt bra fredag! Imorgon väntar fix med min nya iPhone 5, påskmat hos farmor, hockey med Alva och en myskväll...
Läs mer

Långfredagens kväll

Hej igen ! Lång fredagens kväll, och jag sitter och funderar på den senaste en och en halv vecka. Har vart väldigt trött ett tag. Det har vart mycket på jobbet, och myc...
Läs mer

Köp av Macbook Pro och Logic

Tja, Jag har alltid varit en PC användare och använde Logic på PC. Nu är jag sugen på att köpa en Macbook Pro främst för att kunna använda senaste Logic o...
Läs mer

GigaBlue HD 800 Quad PRV TWIN TUNER SatellitMottagare

Gigablue Quad Helt ny HD-mottagare som sätter en ny standardGigablue Quad - utförande lämnar inget övrigt att önska.2 Inbyggd DVB-S2-tuners tillåter en oberoende dubbla...
Läs mer

Q/A

Q: Vilken organisation åker du med och varför? A:Jag kommer att åka med IBS - international business school. Valet var ganska enkelt för min del då det var den organisationen...
Läs mer

Pengar pengar pengar

Hej!  Hur mycket pengar har jag inte fått egentligen?  Jag känner att det flyter på bra här, även fast jag gruvar mig tills jag ska köpa mobil.. Känner at...
Läs mer

iPhone 5 twittrades mest

Det finns många olika sätt att mäta saker. Nu har Galaxy S4 jämförts med iPhone 5 när det handlar om antalet Twitterinlägg. iPhone vinner med hästlängder.
Läs mer