fredag 22 mars 2013

iPhone 5 2013-03-22

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Den omåttligt populära Apple iPhone 4 har en inbyggd iPod - Teknik - Mobiltelefoner

Apple IPhone 4 är världens mest populära smartphone. Men varför är detta? Denna artikel kommer att titta på varför denna enhet har sålt så många enhe...
Läs mer

FREDAG! Godmorgon

Idag ska jag träna Misty inför Kajsa Boström! I dressyr. Ska bli så jävla skoj för Misty älskar verkligen att göra rätt och bra ifrån sig så d...
Läs mer

Lätt i skolan!

Skrev nyss ett Nationella Prov i Engelska. Det betygsätts inte iaf, det är ett test. Som tur är så är min engelska betydligt mycket bättre än min svenska, så i...
Läs mer

GnällHelga...

Känner mig lite som så denna morgon ... 1. Mitt älskade Radio Guld ska läggas ner från första maj. En station som funnits i 15 år. Ärligt hur fan tänkte...
Läs mer

GigaBlue HD 800 Quad PRV TWIN TUNER SatellitMottagare

Gigablue Quad Helt ny HD-mottagare som sätter en ny standardGigablue Quad - utförande lämnar inget övrigt att önska.2 Inbyggd DVB-S2-tuners tillåter en oberoende dubbla...
Läs mer

Den största fördelen Samsung har över Apple

Apple är världens mest lönsamma smartphone tillverkare och har ett antal fördelar jämfört med de flesta konkurrenterna. Full kontroll på användarupplevelsen, d...
Läs mer

50 frågor

1. Vad heter du? Emma 2. Hur gammal är du? 18 3. Vart bor du? Nyköping 4. Hårfärg? Brunett 5. Ögonfärg? Grön typ 6. Hur lång är du? 173,5 7. Kär? Ja...
Läs mer

Ny iPhone igen lt;3

Hej !! Ja ni ser rubriken så jag ska berätta...Först hade jag ingen mobil xD men jag fick en samsung Galexy ace (2011) Sen efter 5 månader sen fick jag en iPhone 4 efter 2 må...
Läs mer

Varning för Electronova

Jag gjorde "dumheten" att köpa en deal via Groupon - ett företag jag inte har några problem med och som har en mycket väl fungerande kundtjänst... Problemet ä...
Läs mer

Fortfarande Mars

Ja nu ar mars manad snart over. Som ni ser sa sitter jag pa bibblo igen, inga svenska bokstaver. Fan vilket kasst tangentbord jag har, knapparna ar helt sega. Jag och Diana pa Khayyam, persisk resta...
Läs mer

Fredag + ÖVERLYCKLIG!

Har verkligen haft en underbar dag med mina vänner, Var med massor med kompisar men var med Phannita och Theresa mest, Vi var ute och gick runt lite och jag anmälde mig till boda borg. Vi g...
Läs mer

You know nothing about me

Lovar du att vara ärlig? Absolut Du heter? Sanna Dahlen Beronde av? Min iphone Vad behöver du mest just nu? Värme,pojkvän och ny kamera Vad tror folk om dig? ...
Läs mer

Hemma i Dalarna

Nu är jag äntligen hemma efter en lång tågresa men jag har ändå hunnit med rätt mycket! Jag har hunnit fått min tredje iPhone under ett år, träffat J...
Läs mer