onsdag 13 mars 2013

iPhone 5 2013-03-13

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

GigaBlue HD 800 Quad PRV TWIN TUNER SatellitMottagare

Gigablue Quad Helt ny HD-mottagare som sätter en ny standardGigablue Quad - utförande lämnar inget övrigt att önska.2 Inbyggd DVB-S2-tuners tillåter en oberoende dubbla...
Läs mer

Sony Xperia Z [Recension]

Tillverkare: Sony Modell: Xperia Z Operativsystem: Android 4.1 / Jelly bean med Xperia UI Tillgänglighet: I butiker Pris: Från cirka 5 500 kronor Webbsajt/Specifikationer: Sony / Andro...
Läs mer

Gratis kaffe på McDonalds

McDonalds bjuder på första kaffet om du laddar ner deras app. Appen finns till både Android och iPhone mobiler. I appen finns det 2 aktuella kaffe erbjudanden. Den ena ger dig veckans...
Läs mer

iphone 5

Snart går mitt abonnemang på min telefon ut så i morgon så ska jag och pappa åka till Elgiganten och förlänga det samt skaffa en iphone 5! Ska bli skönt att f...
Läs mer

VARJE DAG O NATT BER JAG EN BÖN OM MINA NÄRA

Hej, ville uppdatera bloggen. Inte för att jag har något roligt att dela med mig om hehe . Men har haft en chill dag med min syster S, vi har softat o mått bäst. Och så har j...
Läs mer

Alltså, den här halvfiguren som lurar här...

Kan man byta in honom någonstans? Idag har han varit så sur att klockorna stannar! Minsta lilla så har underläppen åkt ut så att en stork skulle kunna häcka på...
Läs mer

Anmäld!

Nu är jag anmäld till Milspåret i maj och Stockholm Halvmarathon i september. Jajamen nu blir det springa av! Skönt att ha några mål för allt detta springande man h...
Läs mer

Studeidag tomorrow

Halloj allihopa ! Idag är det torsdag och en ny duschad chey framför datan haha. Idag har jag varit med underbaraste Felicia <33 Vi gjorde inte så mycket,men när klocka...
Läs mer

Min fina iPhone 5

Läs även: Nyårshuvudrätten Januaris glossybox :) Middag :P Guaca guaca :P
Läs mer

❤❤❤ min BFF och jag saknade varandra asså asamycket när vi var på toa.. Vilken TUR vi har iPhone 5 VIT alltså ❤❤❤ BÄSTASTE MOBILEN EVER!! AND EVER!!! FaceTime bara äger.. FETT ❤❤❤ @andreasgson

Läs även: Nyårshuvudrätten Januaris glossybox :) Middag :P Guaca guaca :P
Läs mer

Hemma

Ni som följer oss på Instagram, vet att vi numera bor i Sverige. Eller ja....bor på hotell. Har tillgång till vårt hus, men våra möbler är naturligtvis f246...
Läs mer