söndag 31 mars 2013

iPhone 5 2013-03-31

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

varför ge sig av när allt finns här?

Hade tänkt från början att jag skulle skriva när jag vaknade innan, meeeen sen så har vi en jävligt dåligt iPhone 4 som inte vill som jag vill. Hela telefonen vart...
Läs mer

Blabla, påsk blabla....

Har ingen ursäkt till varför jag inte uppdaterade igår eller idag, har inte känt för det och igår så hann jag inte. Va på budhuset förut, men Kevin,...
Läs mer

Shopping

Hej! Sitter på bussen hem nu med Linnea! Vi gick i stan men många affärer va stängda! Men hon fixk köpt ett par saker och jag ett iPhone 5 skal från glitter 80 sp22...
Läs mer

50 frågor om mig

1. Vad heter du? Lasås Stina Malin lindberg 2. Hur gammal är du? 13  3. Vart bor du? Mora 4. Hårfärg? nyss färgat så mörkbrun/svart 5. Ögonfärg?...
Läs mer

Norway

Vi har haft en trevlig vistelse i Oslo och hälsat på Phuong och Rob, och fy va vi har ätit! Tur att vi bara va borta i 3 dagar som tidigare sagt, jag har för första gång...
Läs mer

GigaBlue HD 800 Quad PRV TWIN TUNER SatellitMottagare

Gigablue Quad Helt ny HD-mottagare som sätter en ny standardGigablue Quad - utförande lämnar inget övrigt att önska.2 Inbyggd DVB-S2-tuners tillåter en oberoende dubbla...
Läs mer

gör din iphone rosa UTAN jailbreak

Hur nice är inte det!? Gör så här!   1. Ladda ner appen cocoppa.  2. Tryck på knappen ''icons'' 3. Du kan börja med tillexempel instagr...
Läs mer

Kapitel 4 - Justins kompisar

Jag gick in på mitt hotell rum, och mamma  var inte hemma? så jag la mig på sängen och tänkte. Ville han inte synas med mig? Eller vad. Jag kollade klockan, och den var...
Läs mer

- Glad tjej

Efter vi var på påsklunch hos mormor åkte jag och familjen köpte en iphone 5 till mig! Jätteglad! Sen gick jag hem till Felicia där jossi också var där vi skra...
Läs mer

Kapitel 1, London here I come.

Tracys perspektive Jag sa hejdå till min mamma pappa och min lillasyster Sofie, innan jag gick iväg för att lämna min resväska. När jag gort det så gick jag l228...
Läs mer

16 random grejer om mej

Hejsan har just nu sjukt tråkigt ska nog sova snart men tänkte ta en liten lista om mej själv :) 1.Jag har inte bott hemma sen jag va 13 år ungefär 2.Jag älskar att so...
Läs mer