onsdag 27 mars 2013

iPhone 5 2013-03-27

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Provade fisheye linsen till min mobil!

Fick ju med tillbehör för över 1000 kr igår när jag fick min iPhone 5, så valde bl.a. En kamera lins super bra är den!! Dock satte jag inte på linsen så...
Läs mer

Morronskridsko på Västersjön | kajak.nu

Tog en morronrunda på Västersjön. Fint ljus strax efter soluppgången. Isen lite bättre än härom dagen men lite mer sprickor. Gött. Nu ska man väl orka med...
Läs mer

Igår men The girls

Igår vad jag, Hanna och Agnes på stan och koka lite i affärer. Vi hittade massa fint och jag fick med mig en grå långkjol hem. Vi åt sushi och fika på condeco. J2...
Läs mer

iPhone 4

Då sitter man med en tegelsten ett tag. Ska skicka tillbaka min iPhone 5. Får se om de löser något. Knappen vill inte lyssna på mig riktigt. Nu har jag frukost och ska snart...
Läs mer

Här är mars populäraste mobiler

Ingenting kan hota Apples nya iPhone 5 i toppen på mobiloperatören 3s försäljning för mars.
Läs mer

Här är mars populäraste mobiler

Ingenting kan hota Apples nya iPhone 5 i toppen på mobiloperatören 3s försäljning för mars.
Läs mer

Morronskridsko på Västersjön

Tog en morronrunda på Västersjön. Fint ljus strax efter soluppgången. Isen lite bättre än härom dagen men lite mer sprickor. Gött. Nu ska man väl orka med...
Läs mer

iphone5

Igår fick jag min Iphone 5 , riktigt nöjd!  dock så har jag inte startat upp den än o använt den då jag måste flytta över nummret till de nya kortet. Ha...
Läs mer

GigaBlue HD 800 Quad PRV TWIN TUNER SatellitMottagare

Gigablue Quad Helt ny HD-mottagare som sätter en ny standardGigablue Quad - utförande lämnar inget övrigt att önska.2 Inbyggd DVB-S2-tuners tillåter en oberoende dubbla...
Läs mer

Intervju med System Annihilated

System Annihilated fotograferade av HenkeOlofsson.se Det är svårt att tro att melemmarna i Umeå-bandet System Annihilated bara är runt 18 år gamla. Debutplattan Furor l229...
Läs mer

Hey

Chillar kanten i sängen efter en händelserik dag! Sitter plötsligt med en Iphone 5 i handen och fattade knappt hur! Stolt ägare till två iphones ;) haha! Min nya babe ä...
Läs mer

Tidsfördriv igen

Kan inte sova så kör på lite tråkiga frågor 1. Hur mycket pengar har du på din mobil? - Inga, haha  2. Har du haft sex den närmsta veckan? - Rräknar int...
Läs mer

WIEEE

typ överlycklig. Imorgon får lilla jag en IPhone 5. Gud så härligt! Äntligen kommer här en massa fina bilder, lovar! Mycket mer bilder osv. Puss
Läs mer

80 mil senare..

Dagen har spenderats i bilen med mina två hjärtan och jag är så galet stolt över vår och framförallt lille W s prestation. Det är inte lätt för en ki...
Läs mer

IDAG, FÖRLÅT

Godkväll babes FÖRLÅÅÅT för jag inte bloggat idag, varit den värsta dagen på läääänge.. fyfan. Började med att åka med...
Läs mer

Förlåt förlåt förlåt

Hej till er som fortfarande klickar in på bloggen. Min mobil har inte haft någon kamera så jag kände att det inte va någon idé att skriva. MEN nu så sätter vi...
Läs mer

svar på frågestunden del 2

Julia  Kan inte du göra en sminkvideo? Vilka bloggar följer du? Hur lång är du? Dina närmsta vänner? Puss <3   Svar:  Kanske väldigt mån...
Läs mer