lördag 6 april 2013

iPhone 5 2013-04-06

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

32 frågor !

1. Hur gammal är du? 15 te hösten 2. Hårfärg? Brunett 3. Ögonfärg? Brungröna 4. Hur lång är du? 161 cm 5. Nämn 3 saker som du vill bli? Först p...
Läs mer

Önskeinlägget

Hej förlåt för förseningen med önskeinlägget.. Det var meningen att jag skulle ta någon med videobloggsak.. Men nu blev det inte så för allt fuckade ...
Läs mer

Shopping!!

Här kommer lite av det senaste jag köpt! Love!!Nu ska jag äta frukost och sedan ska jag ge mig ut i solen. Blir en prommenad till kungsträdgården för fika i solen. Komme...
Läs mer

Test: Lifeproof Fre for Iphone 5

Fre är ett riktigt smidigt skal till Iphone som dessutom tål en del stryk och är vattentätt. Read more here: Mobil.se The post Test: Lifeproof Fre for Iphone 5 appeared first on...
Läs mer

Pimp my phone

Jag såg hos Angelica att Mr.Gizmo har släppt en ny kollektion med skal till iPhone 4 5. Enligt Mr.Gizmo själva så riktar sig den nya kollektionen till den unga och coola tje...
Läs mer

Frågor!

Om mig: 1. Fullständigt namn? - Maria de lourdes cardenas 2. År? - 17 3. Vart bor du? - Sandviken 4. Vart vill du flytta till? - kanske till spanien 5. Vilken skola går du i? -jernval...
Läs mer

Justin om hans stora år:

Den kolossala världsturné, hans femte "nummer ett album", och all hans swag! Den nya kungen av pop öppnar upp sig på att hantera drama och hur man är jordnära...
Läs mer

fan jävla Iphone hörlurar och laddare

tja, tänkte sätta mig och lyssna på musik men då funkar inte högra högtalaren på mitt hedset fet förbannad jag blir asså och de är liksom vanlig...
Läs mer

drömmar

Jag vill har en mobil nuuu! En iphone, annars går jag under jorden. Men ska dock få en iphone 5 fast det kommer ju inte blir förrens i sommar. Tills dess har jag en gammal samsung, som...
Läs mer

Lördag ??

Hej! Har träffat Filip, Gustaf, Akila och Frida idag. Nu är jag jättetrött och ska snart sova, såååå godnatt!!! Juste , glömde säga att jag fick min...
Läs mer

jag vet att jag suger p#229; att blogga xD Menhellip;

jag vet att jag suger på att blogga xD Men har inte orkat. Igår/inatt så pratade jag med min älskade Malin i telefon i lite mer än fyra timmar, hehe men vi hade ganska mycket...
Läs mer

50 frågor

1. Vad heter du? - Sofie Magito 2. Hur gammal är du? - 14 år 3. Vart bor du? - Vallentuna Norrtälje 
4. Hårfärg? - Naturligt blond, nu brunt
5. Ögonfärg? - M...
Läs mer