måndag 29 april 2013

iPhone 5 2013-04-29

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Ny iPhone reklam fokuserar på kameran

Apple har lanserat en ny TV reklam för iPhone 5 och fokuserar den här gången på kamerans  funktioner. Reklamen som heter “Photos Every Day” tar avstånd från att fra...
Läs mer

Lunch i stan

God morgon kära läsare! Nu är jag ledig efter min första öppningshelg som arbetsledare. Det gick bra! Mycket tack vare all hjälp som jag fick av Jonny. Och Elins tå...
Läs mer

GigaBlue HD 800 Quad PRV TWIN TUNER SatellitMottagare

Gigablue Quad Helt ny HD-mottagare som sätter en ny standardGigablue Quad - utförande lämnar inget övrigt att önska.2 Inbyggd DVB-S2-tuners tillåter en oberoende dubbla...
Läs mer

Klick på bild visar förstoring på PC men inte på Mac…uh?

Det gäller en butikssida. I butikens kontor har de en pc som kör Explorer(ingen aning om version), när de klickar på bilder i sin webshop så får de upp en större ve...
Läs mer

Underbara barn

Rätt ofta kommer det över mig hur fina och underbara barn jag har... Dom tillför mitt liv glädje, kärlek och mening, utan dom skulle jag gå under. Har i dag tillbringat...
Läs mer

Questions and answers

Vad skall du göra efter Brusaby? Jag vet egentligen inte ennu vad jag gör, kanske jobbar, kanske fortsätter studera. Hur ser dina framtidsplaner ut? Ömm det var en bra fråga,...
Läs mer

Jag har ju börjat gå igång...

...på märkliga saker måste jag säga. Chattade med IT-Jimmy på FB ikväll angående Kenyansk femma och blev hejdlöst sugen på att köra en. Får bli...
Läs mer

las vegas weekly XVII.

1. Veckan började mycket tråkigt, på kryckor och tabletter. Det är nämligen så att jag är pensionerad akrobat, och skadade mina knän ganska rejält redan n...
Läs mer

björnen

hej! Jag är så jävla glad nu! Jag ska få mammas Iphone 4s!!! Det är hennes jobbtelefon och dom ska byta till iphone 5 där, man kunde köpa den andra telen för b...
Läs mer

Slingorna!

Hej! Åhh jag blev så nöjd när mina slingor blev klara idag! Känns skönt att få bort utväxten! Jag lägger in en bild i slutet av inlägget på hur...
Läs mer

Svar

Fick en fråga om hur man gör dessa fascinerande bilderna! Och för att kunna göra dessa måste du till att börja med ha en IPhone 5, gå in på kameran, klicka p...
Läs mer