torsdag 18 april 2013

iPhone 5 2013-04-18

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

GigaBlue HD 800 Quad PRV TWIN TUNER SatellitMottagare

Gigablue Quad Helt ny HD-mottagare som sätter en ny standardGigablue Quad - utförande lämnar inget övrigt att önska.2 Inbyggd DVB-S2-tuners tillåter en oberoende dubbla...
Läs mer

MP3 Converter för Mac, konvertera MP2 till MP3-filer på Mac för att spela MP2 på MP3-spelare? - Underhållning - Musik

MP2, är MPEG-1 Audio Layer II ljud komprimeringsformat, används flitigt i rundradiosystemet industrin. Det kan inte spelas upp på populära musikspelare för teknisk natur. S...
Läs mer

En 5:a på 4:an

Igår, på vår bröllopsdag, fick jag, ÄNTLIGEN, hem min nya mobil! Det blev en iPhone 5, trots att jag har en iPhone via jobbet som jag egentligen lika gärna skulle kunna...
Läs mer

Trevande inledning under tilltagande negativt sentiment

winningtrading tobbe rosén Intresseklubben antecknar: Feds regionala konjunkturrapport, Beige Book, antydde en måttlig måttlig tillväxt i den amerikanska ekonomin under februari-a...
Läs mer

Apple föll efter dyster prognos från leverantör – Veckans Affärer – Veckans Affärer

IDG.seApple föll efter dyster prognos från leverantör - Veckans AffärerVeckans AffärerLägsta nivån sedan 2011 Apple föll 5,5 procent och stängde på 4...
Läs mer

Caesar på besök...

Vill egentligen, i min ämnenochbilderpåbloggen-torka bara tipsa om en supergod middagsrätt: Caesar-sallad! På vägen mot mitt nio-kilos viktras är det numera bara nyttig...
Läs mer

Vi har en tjuv på balkongen!

En liten ettrig sak som biter av våra blommor... Vi har inte lyckats hitta den skyldige än men vår huvudmisstänkta är en skata som ibland sitter på räcket ...
Läs mer

100 snabba frågor

Trodde du att du kände mig? Läs dessa frågor, och se om du fortfarande tycker att du känner mig!   1. Hur gammal är du? 27år 2. Hur gammal känner du dig?...
Läs mer

Man ska ha husvagn ...

Jag har inte riktigt kunna se fram emot sommar och husvagnssäsong än... Men nu så :) längtar tills vi ska ta hem husvagnen och sätta upp den i Gullbranna Jag letade runt i...
Läs mer

iPhone 5 och min MacBook vill inte

Idag har jag köp en iPhone 5, har tidigare 3:an. När jag kopplar in 5:an, så hittar inte iTunes den. Datorn säger att jag har senaste versionen av iTunes, men jag har 10.6.3, s2...
Läs mer

Test av "Belkin Charge + Sync Dock with Audio Port for iPhone 5"

Vi köpte den här dockstationen till jobbet. IMGhttp://www.belkin.com/images/productmt/637210/372.jpg/IMG bProduktsida: http://www.belkin.com/us/F8J057-Belkin/p/P-F8J057 /b Vi har gått...
Läs mer

Är det här baksidan av den billigare iPhone?

Sedan en tid tillbaka har det ryktats om att Apple kan komma släppa en billigare iPhone. Nu har en bild på vad som sägs vara baksidan av den nya modellen dykt upp. Bilden kommer fr2...
Läs mer

Är detta baksidan på iPhone 5i?

Är detta baksidan på en kommande billigare modell av iPhone som jag kallade iPhone 5i i inlägget “I år tror jag vi får både iPhone 5S och iPhone 5i“?. Mina tankar var d...
Läs mer

iPhone 5!!!

Jobbig, knas dag!! Fick reda på att min iPhone kommit, den levererades till tempo i nol, å min syster var ju egentligen tvungen att hämta den, men hon fixa så pappa kunde häm...
Läs mer

Dom 3 bästa saker jag köpt!

1) min canonEOS 1100D, köpte jag för 5000, jag kommer ihåg hur mycket jag tjatade för den, har haft kameran i 2 år nu och har köpt till ett stativ och lite andra delar,...
Läs mer

Alarm Dock, svart

Alarm dock är en trä docka för iPhone från Areaware. En från början gammal modell nu med ny modern funktion och design. Koppla den till din iPhone eller iPod genom laddn...
Läs mer