torsdag 11 april 2013

iPhone 5 2013-04-11

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

iPhone 5 skal

sjukt sknygga ska! tror jag ska ta och köpa de tre här ovan. var skal kostar 149 kr tror jag men måste ha ijälla fall ett av dessa skal  hemsida  ---->  http://...
Läs mer

TACK PAPPA lt;3

ååååh världens bästa pappa kom nyss hem med en iPhone 5 åt mig, tappade min i Italien så den gick total sönder så har inte haft någon...
Läs mer

GigaBlue HD 800 Quad PRV TWIN TUNER SatellitMottagare

Gigablue Quad Helt ny HD-mottagare som sätter en ny standardGigablue Quad - utförande lämnar inget övrigt att önska.2 Inbyggd DVB-S2-tuners tillåter en oberoende dubbla...
Läs mer

reder ut typ

hej! Det är jätte många som har skrivit till mej på kik o sagt typ att jag är väldigt bortskämd bara för ja fick en Iphone 5. eller vad man ska säga. Och...
Läs mer

3 in 1! ;)

Hej! Här kommer nu tre inlägg i ett :) enjoy! 5.4.2013 Fö ungefär en vecka sen fick ja ett samtal från min moster... Först trodd ja att hon sku fråga mig som barnva...
Läs mer

Lådcykelsemester i sommar

Det blir lådcykelsemester i sommar. Till Gotland. Nynäsleden från Stockholm City till Nynäshamn. Sen båt till Gotland för att slå läger i Visby. Nynäsl...
Läs mer

Iphone 5 fortsatt i topp hos Telia

Månadens topplista från Telia över de bäst säljande smarta mobiltelefonerna har publicerats. Iphone 5 ligger fortfarande etta, men Android-telefonerna tog ytterligare mark un...
Läs mer

Skydda din iPhone 5 med skins från MyTrendyPhone!

Alltid på jakt efter nya sätt att skydda din iPhone 5? Du har provat skal, fodral, skärmskydd, bumper, men om du letar efter en låg profils iPhone 5 skydd, är det bäst a...
Läs mer

Önskebrunn 2013!

Den 17e februari 2010 tog jag mitt första foto med min nya iPhone 3. Idag kopierade jag över bilder till hårddisken och noterade att jag fotat slut på nummer. Foto nr 9999 ä...
Läs mer

Barnkalas

I helgen fyllde vår lilla tjej 3år och det firades ju förstås ordentligt.Här är några bilder från firandet!Att ta bilder på barnens födelsedagar 22...
Läs mer

Snabb uppdatering innan jag sover.

Kom precis ut ur en varm dusch med Sara, vi var ute och gungade nyss , nu ska vi soooova. Imorgon ska jag på begravning.. Vet dock bara hur jag kommer dit men inte hem..!? Fick dessutom hem min...
Läs mer

50 snabba, 31 - 40

1. Vad är ditt fullständiga namn? Anna Elin Mathilda Ludvigsson,, Så jävla tråkiga namn, så jävla svenne!   2. Hur gammal är du? 16, fyller 17...
Läs mer

Tidsfördriv

1.Vad heter du? - Vicktoria 2.Hur gammal är du? - 17 år 3.Vart bor du? - Oskarshamn 4.Hårfärg? - Rött just för tillfället 5.Ögonfärg? - blå/gr...
Läs mer

Äntligen kväll...

Lång kväll, Elise somnade fint i min famn för att vakna ca 5 minuter efter och sen vilja vara vaken till 21.30. Saga somnade vid 22 efter den efterlängtade glasbilen varit hä...
Läs mer

Svar på frågestunden

Hej, nu tänkte jag svara på frågestunden. Ja, jag vet att jag skulle gjort det i förrgår, men har inte hunnit. detta är del 1, del 2 kommer en annan dag.  1. V...
Läs mer