onsdag 17 april 2013

iPhone 5 2013-04-17

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

User:Rbgqwfgr

‎nike free 48ZZ18: new section ← Older revision Revision as of 09:52, 17 April 2013 Line 146: Line 146:               

  • [http://www....
    Läs mer

    ny blogg

    skapade en ny blogg på nattstad igen för blogg.se cpade totalt.dom flesta känner mig säkert men för er som inte så kommer de en frågestund snart. Jag tycker d...
    Läs mer

    User:Rbghgfgr

    ‎air max 90 86FQ52: new section ← Older revision Revision as of 08:34, 17 April 2013 Line 136: Line 136:               

  • [http://www...
    Läs mer

    haloj!

    Hej du där!  idag är jag på bra humör är en bra dag en superdag! sitter nu i skolan och slutar om en timme. har träningslära och jobbar på en slutuppgift...
    Läs mer

    Foxconns massanställningar eldar på Iphonerykten

    Enligt Wall Street Journal, WSJ, pågår just nu en massiv personalrekrytering till Foxconns sammansättningsfabrik i Kina som tillverkar mobiltelefonerna Iphone. Det leder till spekulati...
    Läs mer

    50 frågor om mig

    1.Vad heter du? - Melinda Bohman 2.Hur gammal är du? - 17 år 3.Vart bor du? - Utanför helsingborg 4.Hårfärg? - Mörkbrun 5.Ögonfärg? - Grön 6.Hur...
    Läs mer

    Favorit appar

    Tänkte tips lite om mina favorit appar! kommer dock inga bilder på hur de ser ut men kommer skriva lite. T.Camera + Det är en kamera app där du kan ha timer på n22...
    Läs mer

    Just nu hemma hos oss

    Det var länge sedan jag fotade med min systemkamera. Sedan jag köpte min iPhone 5 så använder jag mest instagram och fotar med mobilen. Men inget går upp emot riktiga foton t...
    Läs mer

    Swedbank och Sparbankerna för iOS har fått fakturaskanner

    Swedbank och Sparbankerna har uppdaterat sina appar för iOS till version 3.3.0 och största nyheten är en fakturaskanner, för att snabbt kunna skanna BG/PG-nummer, belopp och OCR p...
    Läs mer

    Iphone 5

    Sitter och kikar lite på telefoner. Mitt abenemang går ut snart så då ska jag nog passa på och ta en Iphone 5. Har ju aldrig haft en vit så man kanske skulle testa det h...
    Läs mer

    Har produktionen av iPhone 5 redan startat? – evertiq.se

    Har produktionen av iPhone 5 redan startat?evertiq.seUPPDATERAD:17 april 2013, 14:44 - Enligt rykte har tillverkningen av iPhone 5s redan startat, något som gjort att kontraktstillverkaren Foxco...
    Läs mer

    Min framtid

    Det är så mycket saker man vill ha, jag blir så glad när jag hittar något som verkligen klickar till, ''DEN SKA BLI MIN'' ja ni vet,något riktigt speciel...
    Läs mer

    SMÅ OCH STORA PROBLEM

    Stella tänker, ser bekymrad ut och frågar så småningom Stefan; - Pappa, jag har ett mycket stort problem. - Jaha, vad kan det vara? - Vart ska jag bo när jag blir stor? All...
    Läs mer