tisdag 9 april 2013

iPhone 5 2013-04-09

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

9 april.

Idag har varit en bra dag faktiskt. Jag vaknade imorse och kände mig pigg och glad, det har nog inte hänt på någon månad. Det var heller inga jättejobbiga lektioner id...
Läs mer

Tele2 lanserar 4G för iPhone 5 samt iPad mini

Idag kan Tele2:s kunder i Stockholm, Göteborg och Malmö ta del av de snabba hastigheter som 4G tillför om man har en iPhone 5 eller iPad Mini. Det är dock ett begränsat antal...
Läs mer

inlägg 10

Frågor om mig 1. Fullständigt namn- Felicia Lisa Maria Ruisniemi Muñoz Sjöholm Green 2. Ålder? - 12 3. Vart bor du? Piteå 4. Bor tillsammans med?...
Läs mer

Hejsan

Förlåt igen för dålig uppdate men är allmänt irriterad på alla och allt, min dator har typ kraschat, min laddare har gått sönder, mitt iPhone batteri fuc...
Läs mer

Hög tid för Telenor och Telia att fixa 4G för Iphone

I dag gick Tele2 ut med att man dragit igång 4G-sändare på 1800-bandet i i centrala delarna av Stockholm, Göteborg och Malmö. Där kan man nu alltså surfa i 4G-...
Läs mer

Tisdag

Hej hopp!  Har varit i skolan idag, fast jag inte mådde så bra... Fick gå och snyta mig typ 10'000 gånger (= näsblod efter ett tag= inte fräscht...) usch,...
Läs mer

kväll

Hade så himla tråkigt idag och otroligt uttråkad. Så tvättade upp pojkvännens kläder som han hade i frådet, han har alla sina saker där och han klagar p...
Läs mer

frågor lt;3

1. hur många syskon - jag har två syskon  2.vilken mobil har du och dina syskon- bara jag och min bror har iphone 4s 3. vart har du rest?- jag har rest till massa av ställe...
Läs mer

GigaBlue HD 800 Quad PRV TWIN TUNER SatellitMottagare

Gigablue Quad Helt ny HD-mottagare som sätter en ny standardGigablue Quad - utförande lämnar inget övrigt att önska.2 Inbyggd DVB-S2-tuners tillåter en oberoende dubbla...
Läs mer

I'm back bitches!

Då tar vi tag i de igen! Eftersom appen på min gamla mobil va så cp försöker vi igen med att blogga :) Så för de som vill veta har jag fått mig en ny telefon...
Läs mer

hahahahhhah

sjukt pinsamt att jag aldrig kan sätta mig koncentrerat och läsa igenom mina inlägg innan jag publicerar dom för jag skriver ibland inga rimliga svar/ meningar. Ber om ursäkt...
Läs mer

Kommentarer till Blommor till nytillskottet av malinwollin

Bilden är tagen med min Iphone 5. Den är helt fantastisk.
Läs mer

La la la

Låg och halvsov i sängen när jag först fick ett SKITBRA SMS, allt borde spikas imorgon så då ska ni få veta vilken fabulös vår och sommar vi ska ha tillsa...
Läs mer