måndag 1 april 2013

iPhone 5 2013-04-01

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Iphone skal

När mamma kommer hem igen tänkte jag beställa ett sånt här sphone skal. Dock osäker på vilken färg.. återstår att se! (min mobil har jag gått s...
Läs mer

Helsingfors shopping!

Ljusgrön "hårslinga" (eller vad heter det?)/ Glitter: 3,90 €Nagellack (-->):  Gina Tricot/ nr. 123 Blue bug: 3,95 € HM/ Top Coat: 2,95€ Depend (Kicks)/ nr. 353: 3 € D...
Läs mer

Hemma hos pennniiieee

Live update fråååååån, JENNYS SÄNG! Bam bam baaaaam.  Hahaha, sov hos jenny från igår till idag. Igår höll jag på och fixade i rummet...
Läs mer

iPhone 5 i skärmtest med Samsung Galaxy 4, HTC One, Sony Xperia Z

Phonearena har utfört ett större test på de ”stora mobilerna” på marknaden som utgörs av iPhone 5, Samsung Galaxy S4 och S3, HTC One, Sony Xperia Z samt Nokia Lumia 920. En k...
Läs mer

Godmorgon världen!

Tjena, japp ni ser klart o tydligt. Jag har skaffat blogg på myshowrom, hade ju tidigare blogg på nattstad. Men jag la ner det för det är nog den mest äckligaste pedofil sida...
Läs mer

GigaBlue HD 800 Quad PRV TWIN TUNER SatellitMottagare

Gigablue Quad Helt ny HD-mottagare som sätter en ny standardGigablue Quad - utförande lämnar inget övrigt att önska.2 Inbyggd DVB-S2-tuners tillåter en oberoende dubbla...
Läs mer

got a lot to say

Tiden rinner iväg bara och idag är det första april, en jävligt jobbig dag. Iallafall för mig, för jag hatar när folk ska dra sina dåliga aprilskämt, d...
Läs mer

IPHONE 5 vs SAMSUNG S3

Vilken ångest, vilken ångest... Imorgon blir det att köpa en ny mobiltelefon, men har ännu inte bestämt mig vilken det blir. Valet står mellan iPhone 5 och Samsung galax...
Läs mer

Dagens stjärna

Tjänaa glömde fan nästan bort Dagens stjärna idag! Låg i sängen o dega tills helt plötsligt en arg läsare undrade vart dagens stjärna var, tack för a...
Läs mer

frågor svar

Lär känna mig bättre:  1.Vad/vem fick dig att skratta idag? - Min morbror, han får mig alltid att skratta<3 2. Vad gjorde du 8.00 imorse? - Sov 3. Vad gjorde du...
Läs mer

Stukad fot

Ja, jag har lyckats stuka foten.. Det är ju jättelyckat när man jobbar som servitris, men det är iallafall ingen rejäl stukning så det kommer nog gå bra, det h...
Läs mer

Svar på frågestunden del 1.

Eftersom inte videofyme funkar just nu för mig skriver jag svaren i 2 inlägg. Skulle du vilja ha en iphone 5 i såna fall vilken färg? Ja det skulle jag vilja ha men inte nöd...
Läs mer