lördag 27 april 2013

iPhone 5 2013-04-27

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Justin sjunger Believe! :)

Har några få filmklipp från Justin Bieber konserten i Stockholm som jag var på 23 april! Men endast på min iphone, så det är inte världens bästa kvalite....
Läs mer

35 Saker du ej visste om mig......

Hej! Nu tänkte jag göra/skriva ett inlägg där du får veta massa saker om mig! Så vi kör ♥ 1.Jag älskar grädde! 2.Alltid när jag ska titta på t...
Läs mer

Sol ute, sol i sinnet?

Igår och idag har vi haft utbildningsdagar med jobbet. Det har varit bra, men man blir ju trött! Nu ska jag hem, packa om väskan och åka till föräldrarna och passa Gudso...
Läs mer

100 frågor om mig själv!:3

100 frågor. Vad är klockan? - 14:08 1. Fullständigt namn- Jennifer Vogt 2. Ålder? - 11 3. Vart bor du? malmberget 4. Bor tillsammans med? Mamma,pappa,brorsson,en katt oc...
Läs mer

Shoppillishoppa

Hellu. Länge sen jag bloggade men denna vecka har varit jätte jobbig! Har haft något prov eller läxa att göra varje dag så jag är helt slut. I torsdags fick jag doc...
Läs mer

Igår

Mycket trevligt hade vi de igår på kontoret.. Massa babbel, skratt, tårar, dans och pizza buffé. 5-kampen uteblev tyvärr för de var ett stort bortfall på folk, s2...
Läs mer

Fin skal till min iPhone 5 !

Fin skal till min iPhone 5 !
Läs mer

Ny telefon check!

Ny telefon check! Hej! Nu är jag i köket och käkar o smsar ed emilia!;) Vaknade typ nyss osv, Har fått en ny telefon!:D men det är en 4 asså en sån jag redan har...
Läs mer

Vem kommer?

Nyss kommit hem från Julia. Sov där igårnatt. Så jävla underbart fint där borta, tänker bo där till sommaren! Helt klart. Igår var vi ute hela tiden i det...
Läs mer

CHASE

Sååja! Snygga eller hur? Synd bara att telefonen är på reparation haha så nya skalen får vänta lite. Först ut blir nog gubben som ser ut att vara hög p2...
Läs mer

300 fråger att unna mig med!/ GustavAndersson

1. Vad heter du?Gustav Andersson 2. Vad kallas du? Gurra, GurN3. Vad vill du bli kallad? Gustav?4. Födelsedatum? 15 dec 19945. Stjärntecken? Skytten6. Lunar? Oj va gammal! 7. Msn? Asså...
Läs mer

BILDERNA FRÅN STOCKHOLM !

Vi kom till Stockholm runt 4-5 tiden i fredags, gick direkt till stan, kollade i lite affärer köpte iphone skal present till älsklingen !  Åt på subway osv os...
Läs mer

Kameran är banne mig det bästa med iPhone

Apples senaste tevereklam för iPhone är den bästa på länge. Innehållet talar för sig självt när alla möjliga sätt att använda iPhones kamer...
Läs mer