måndag 15 april 2013

iPhone 5 2013-04-15

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

iPhone 5 beställd!

Haha, älskar livet!! Min syster som är så gullig kommer att stå på ett abonnemang åt mig, så förut idag beställde vi hem en iPhone 5 åt mig...
Läs mer

Äntligen beställt hem en Iphone 5!!!

Jupp tro det eller ej men nu skall jag också få bli en ägare till en Iphone. Var ett sjukt bra erbjudande på en iphone 5 så det blev 5an i stället för iphone 4s, f...
Läs mer

maybe you remember?

.. då jag skrev att jag hade fått en sak av mina föräldrar? Att dem kom hem med något till mig? Det var en ny Iphone, en Iphone 4. Super nöjd med den telefonen och hade...
Läs mer

Fel på mig?

Dom senaste dagarna har jag verkligen inte haft någon blogg lust.. Jag har även inte mått så super bra. Jag har blivit sviken av lite vänner och massa andra saker. Ibland vil...
Läs mer

50 snabba, 41 - 50

1. Vad är ditt fullständiga namn? Anna Elin Mathilda Ludvigsson,, Så jävla tråkiga namn, så jävla svenne!   2. Hur gammal är du? 16, fyller 17...
Läs mer

länkbyte

Alina gjorde ett länkbyte med mig, så nu är jag väl skyldig henne ett/en? right. Here it is: Hon bloggar om hennes liv, i en håla, utan liv. Hon älskar alla i rammste...
Läs mer

Min dag idag

Första dagen på praktiken är avklarad. Har startat upp nästan 100 stycken iPhone 5 från grunden och märkt ungefär 500 simkort? Och detta finns det 3 500 exemplar ut...
Läs mer

Cykel med dopp | kajak.nu

Bryggan har blivit lite sne under vintern Solvarm träbrygga, superskönt!Årets första cykeltur med sjödoppsinslag. Riktigt gott. Lågt vatten så det fick bli rulldopp...
Läs mer

Måndag. Första dagen!

Okej, då är första dagen i min bestämda viktminskningsprocess snart över. Jag kan tyvärr inte lägga ut bilder då min iphone fortfarande är på reparat...
Läs mer

Ritning avslöjar: Så ser nästa Iphone ut – Affärsvärlden

Ritning avslöjar: Så ser nästa Iphone utAffärsvärldenSammanfattningsvis kommer budgetversionen likna en Iphone 5 sett framifrån, en klassisk Ipod sett från sidan oc...
Läs mer

Utgråade ringsignaler iPhone 5

Gjorde några ringsignaler enligt konstens alla regler efter lite Googlande. - Klippte ut kort snutt, 5 resp 7 sekunder. - Konverterade till AAC - Ändrade extensionen till m4r - Drog öv...
Läs mer

Surrande ljud från sprillans ny iMac, vad göra?

Osäker på om denna ska ligga här eller under "Konsumenträtt". Jag har just fått hem min nya iMac (för 5 dagar sen). Jag startade den första gången ig...
Läs mer