torsdag 25 april 2013

iPhone 5 2013-04-25

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Stolpjakt - Runda 3

Gick en runda ihop med Elis idag och enligt min Runkeeper+Samsung gick vi 5,5 km. Enligt hans Runkeeper+Iphone gick vi 7 km. Skaplig skillnad... :S Känns ju inte så tillförlitligt......
Läs mer

NATURBILDER!

Bilder tatt med ; iPhone 5 ... God natt! :)<3
Läs mer

Boring

Jag har fått höra att de står ganska så still här just nu .. Och jaa. av 2 enkla anledningar.   1. Jag saknar min Iphone där jag har min devote app. Andriod är...
Läs mer

Nationella prov imorgon!

Hej sötisar, imorgon så är det nationellaprov igen då.. :( Nu sitter jag och lyssnar på Justin låtar..<3_<3 idag så fick Agnes en ny mobil (iPhone 5) så...
Läs mer

TORSDAG

Snart helg, har endast två lektioner imorgon man bah men jaa vadå skönt! Mindre bra är att min skoldator är knas, haha batteriet fungerar inte längre?? Orkar inte att ty...
Läs mer

KÄNNER MIG BÄTTRE NU + HJÄLPER MORSAN MED MOBILEN

Äntligen blev allting löst tillslut, jag var som sagt nere innan. Men nu är jag äntligen på topp igen och det känns gött. Just nu håller jag på att hj22...
Läs mer

Ruubriiik

hejj, har precis kommit hem från stallet, Varit där med bästa nathalie, Hon red idag (: Hon hoppade Pascal Jag fyllr år nästa lördag, Hoppas att jag får en iphon...
Läs mer

DONNERSTAG

Hej! För ungefär en timma sen kom jag hem från Jkpg. Min mamma skulle nämligen köpa en iphone så aa, min mamma köpte en 4:a och min storebror köpte en 5:a helt...
Läs mer

EVERYTHING'S GONNA BE ALRIGHT

ph: de få dåliga iphone bildenrna jag tog.   Tänk på ett minne, ett minne då du hade den där känslan av att du kan göra allt och lite till. Leta efter k...
Läs mer

Bloggar från iPhone

Nu bloggar jag från iPhone 5 Underbart, ett jävla jobb har de varit.... Ska sätta mig o göra naglar nu tror jag :) Puss
Läs mer