fredag 12 april 2013

iPhone 5 2013-04-12

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

60 frågor om mig själv

. Vad är ditt mellan-namn? Josefina 2. Vad skulle du vilja heta i förnamn? Jag tycker om mitt förnamn 3. Är du i ett förhållande nu? Nej 4. Om ja, hur länge har...
Läs mer

11 april

Johne var ledig igår så det städades, tvättades, lagades mat och fixades lösenord till datorn (måste åka till jobbet för det). Tyvärr innebar det att det...
Läs mer

GigaBlue HD 800 Quad PRV TWIN TUNER SatellitMottagare

Gigablue Quad Helt ny HD-mottagare som sätter en ny standardGigablue Quad - utförande lämnar inget övrigt att önska.2 Inbyggd DVB-S2-tuners tillåter en oberoende dubbla...
Läs mer

Please show us your happy face

It's Friday , please show us your happy face! Fredag är bästa dagen i veckan. Sitter här i soffan, klockan är 05.38 och jag dricker mitt morgon kaffe. Sweet , jag har få...
Läs mer

Kompensation

100 frågor. Vad är klockan? - 00:13 1. Fullständigt namn- Sarah Louise Bjärkby 2. Ålder? - 16 3. Vart bor du? Typ Göteborg 4. Bor tillsammans me...
Läs mer

tidsfördriv kallas det

Tio frågor om dig själv Vad heter du i andranamn?  theresia Har du några piercingar? var? naveln och örnona om dom ens gills? Sover du hellre själv än...
Läs mer

Mysigt.. :)

Ligger i sängen efter att ha myst med dottern hela kvällen, vi såg precis klart på en film.. Älskling har sovit sen 21, han är trött efter jobb hela dagen/kväl...
Läs mer

En fantastisk grabbkväll!

Precis hemkommen från stan! Satan vad jag är uppe i varv! Haft det jätteroligt med klasskompisarna. Vi började med att käka After Work på ett hotell, där jag had...
Läs mer

#80frågor

1. Vilka svordomar använder du mest? Haha, det varierar 2. Äger du en iPod? Räknas nano? 3. Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 05:45 (snozar!) 4. Filmer el...
Läs mer

Saker ni kanske inte visste om mig.

• är ofta på bra humör • gillar att städa :s • har svårt att ställa saker på sin plats • klarar mig inte utan mobil • lyssnar på musik 24/7 • får damp om...
Läs mer