måndag 22 april 2013

iPhone 5 2013-04-22

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

GigaBlue HD 800 Quad PRV TWIN TUNER SatellitMottagare

Gigablue Quad Helt ny HD-mottagare som sätter en ny standardGigablue Quad - utförande lämnar inget övrigt att önska.2 Inbyggd DVB-S2-tuners tillåter en oberoende dubbla...
Läs mer

mobilsnack!

hej! sitter här i skolan och vi diskuterar vilken baksida som är snyggast? iphone 4 elr 5 ? själv tycker jag 4:ran, det glänser mer och det är finare! vad tycker du? komme...
Läs mer

Hehe tråk

1. Hur gammal är du om fem år? 23 år tror ja väl ! 2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Min pojkvän! 3. Hur lång är du? 166 cm l...
Läs mer

Glad tjej!

Klickade precis hem en iPhone 5 samt tecknade ett abonnemang. Längtar redan tills min nya iPhone kommer hit och jag kan sälja den jag nu. Lägger ut ca 500kr i månaden redan p229...
Läs mer

idiwa ♥

Hittade nyss en grym sida med superfina skal till bra priser! Mina favoriter är dessa IPhone 5 skal med nitar, http://www.idiwa.se/nitar-harda-skal-iphone-5. Det finns även skal och fodral...
Läs mer

Fem skäl att välja en iPad

1. Det största och bästa erbjudandet på apps Apps är mycket viktiga för en tablet och Apple har för närvarande ett mycket stort erbjudande på apps. Med 300.0...
Läs mer

API Måndag – SCB, Flattr, Intel

Undrens tid är här – Statistiska Centralbyrån har ett API och Intel köper in sig i API-världen. Men alla nyheter är inte goda nyheter – Twitter ger sig på Flattr oc...
Läs mer

En katt nät trasa klient slå maskin son iPhone - Business

beundrar verkligen ali och Jack Ma, kring elektronisk handel kakan, en cirkel runt besmear smör, göra kakan, och sedan hålla en kniv, ett svärd ett svärd för att njuta a...
Läs mer

Inte sant!

Herregud jag ger upp! Nu kastar jag in handduken och gräver ner mig! Förra måndagen var första dagen på 10 dagar som barnen var på dagis. I fredags fick Daniel häm...
Läs mer

Photoshoot

Jag säger bara kameran på Adams iphone 5 ❤ Och så lite extra kärlek till honom som ställde upp när jag med ett försök till hundvalpsblick sa "snä22...
Läs mer

iPhone 5!!! :D lt;3

Jaaaaa dig har jag förnyat mitt abonnemang och fixat en iPhone 5! Så skönt att äntligen ha en hel telefon :D Annars idag har det inte hänt så mycket. Har dansat zumba vi...
Läs mer

Helt färdig i kolan men måste...

...ändå skriva ett par rader om dagens löparupplevelse. Hade förmånen att andra måndagen på raken få en löprunda med Malin på morgonen. Idag blev det...
Läs mer