måndag 8 april 2013

iPhone 5 2013-04-08

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

50 snabba, 11-20

1. Vad är ditt fullständiga namn? Anna Elin Mathilda Ludvigsson,, Så jävla tråkiga namn, så jävla svenne!   2. Hur gammal är du? 16, fyller 17...
Läs mer

Happy*

Hej hej! Undrar verkligen om det e någon som ens läser min blogg..!? :/ Jag har verkligen varit SÄMST på att blogga! Men jag LOOVAR att jag kommer vara bättre på det fr...
Läs mer

iphone 5

Heej, har skrivit lite på min andra blogg på blogg.se, kan inte bestämma mig ifall jag ska blogga där eller här, så kanske bloggar lite på båda  Igå...
Läs mer

Apple-produkter värda en halv miljon hos NordicBet

NordicBet lottar ut Apple-produkter värda en halv miljon kronor Det går inte att komma ifrån att Apple är ett av det senaste decenniets absolut starkast lysande stjärnor. De...
Läs mer

Back on track!!!

Dagen startade tidigt då grannen hörde av sig å ville käka frulle, sagt å gjort tvingade jag mig upp ur sängen hoppade i mjukisarna å packade lite mat å gick h...
Läs mer

frågor om mig...?

1) Har du ett smeknamn? "tepåsen" "tekakan" -.- <3 2)Vilket ämne är ditt favorit i skolan? musik  3)Favorit dricka? Pk 4)Favoritlåt just nu? talki...
Läs mer

Vem vill bli jagad av zombies?

Nyklippt och fräsch med en utväxt som blott är ett minne, kliver jag glatt innanför dörren här hemma, där det visar sig att yngsta dottern är på besö...
Läs mer

24 frågor om mig!

1) Har du ett smeknamn? 'Johannie' typ haha :* 2)Vilket ämne är ditt favorit i skolan? matte  3)Favorit dricka? cola light 4)Favoritlåt just nu? typ thatpower, give m...
Läs mer

Tre veckor...

...så gammal är Moa idag och jag har gjort plankan för första gången sedan förlossningen. Anmäld till 6 veckors magcoachning med PT Olga med start 13 maj. Nu b2...
Läs mer

Skärmskydd med svensk flagga för iPhone 5 – Djup lila + Gul

- Kvantitet 1 st - Color Intensiv lila + Gul - Material PC + pet - Typ Bakskal - Kompatibla Modeller iPhone 5 - Other Finesser Kreativ design, skyddar enheten från repor, damm och st...
Läs mer