söndag 28 april 2013

iPhone 5 2013-04-28

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Svar v.17

Sommar - Vinter Mössa - Hatt Tatuering - Piercing Smink - Utan smin Ginatricot - HM Festa - Sova Lakrits - Choklad Amnesia - Minecraft Paramore - Tokio hotel Anton…
Läs mer

NY MOBIL!

äntligen så tar mitt abonnemang med iPhone 4 slut ! fick iPhone 5 igår och jag älskar den! Den är jättebra! Jag rekommenderar verkligen den till alla i alla åldrar...
Läs mer

IPHONE 5?

Tjenare, tänkte bara fråga om det är någon som har/vet någon som har en iphone 5 till salu för en billig peng?;) för som ni kanske vet så funkar ju min 4:A so...
Läs mer

Svar på frågor! ♥

Favoritfilm? Neversayneveeer, och the last song, twilight ♥   Vad är det pinsammaste som har hänt dig? ingen aning, det är massa saker.. Men det var en gång när j...
Läs mer

Tips om Appar

Jag och Michelle ville tipsa om lite roliga iPad/iPhone appar.      Benji Bananas är en apa som ska samla bananer till en tjej apa. Man åker i lianer och ska fån...
Läs mer

Intressant kommentar

Godmorgon på er! Sovit gott? Det har jag gjort i alla fall, kan ju inte göra annat med världens bästa pojkvän vid min sida    Vaknade tidigt idag igen vilket j...
Läs mer

Förmiddagspromenad igår

Nöjd kille i vagnen <3 Ensamma i spåret. Fågelkvitter. Glad karl. "Stenen" med Konrad. Duktig vovve. Vätske-paus. Darling. Solen tar sig igenom tr22...
Läs mer

You know I'll take you to another world

GiKul dag i Linköping o efter oxå, mamma o jag åkte dit, först till Lager 157, köpte mjukis shorts, jeans shorts  ett linne! Sen till Ikano...
Läs mer

Bråkande objektiv till Canon EOS 50D

Jag har alltså en EOS 50D som jag tänkte använda farsans gamla objektiv till. Objektivet är ett "Sigma zoom 28-200mm 1:3,5-5,6 aspherical IF". Objektivet satt tidigare p...
Läs mer

Belkin Hårt tunnt skal iPhone 4/4s | Elektronik | 1022429585

> Elektronik > Elektronik-Mobiltelefoni-Tillbehör  Belkin Hårt tunnt skal iPhone 4/4s Endast 0.5mm tjockt och svart/rökfärgat så att Apple loggan syns...
Läs mer

Goobay Läderskydd för iPhone 4 Svart | Elektronik | 1062579367

> Elektronik > Elektronik-Mobiltelefoni-Tillbehör  Goobay Läderskydd för iPhone 4 Svart Svart läderskydd för iPhone 4. Skyddar både bak och frams...
Läs mer

Belkin Silikon skal iPhone 4s 2-pack | Elektronik | 1071111589

> Elektronik > Elektronik-Mobiltelefoni-Tillbehör  Belkin Silikon skal iPhone 4s 2-pack Svart Vit/Transparent   Artikel: Belkin Silikon skal iPhone 4s 2-p...
Läs mer

B-e-a-u-t-i-f-u-l

Asså ingen är ful, man behöver inte vara finast i världen. Det finns folk som har sjukdomar men dom är ändå hur vackra som helst. Alla är fina på sitt s...
Läs mer

Blogglista

Dag 1 - En bild på mig + 10 fakta Dag 2 - En person jag vill träffa just nu Dag 3- Min favoritårstid och varför Dag 4 - Mina mål/drömmar/önskningar Dag 5 - N2...
Läs mer

Vecka 17 - utmaning blev premiär!

Denna helg har varit jobb-helg för min del så S tog sitt pick och pack och drog med en kompis på pimpeltur lör-sön. Hem kom han med några kilo fisk, största harren...
Läs mer