fredag 19 april 2013

iPhone 5 2013-04-19

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

GigaBlue HD 800 Quad PRV TWIN TUNER SatellitMottagare

Gigablue Quad Helt ny HD-mottagare som sätter en ny standardGigablue Quad - utförande lämnar inget övrigt att önska.2 Inbyggd DVB-S2-tuners tillåter en oberoende dubbla...
Läs mer

Paket

Jag har fått en iPhone 5, hihi :D sååå glad!!
Läs mer

kärlek!

för någon dag sedan så skrev jag till  patrick (nomy) trodde han aldrig skulle svara vilket han gjorde(A) kunde inte slute lee på hela dagen typ! men därefter så f...
Läs mer

50 frågor om Elvira

1. Vad heter du? Elvira 2. Hur gammal är du? 12 fyller 13 år 3. Vart bor du? Sverige 4. Hårfärg?brun 5. Ögonfärg? Grön 6. Hur lång är du? 1,50 kanske vet...
Läs mer

God natt

Idag har jag haft fredags mys med pappa och Wilma(som är pappas nya tjejs dotter) så idag har jag kollat på let´s dance för första gången detta året;) jag h2...
Läs mer

100 frågor

1. Ditt namn: Clara Castelius 2. Hur gammal är du? 14 3. Vart bor du? Nynäshamn 4. Bor tillsammans med? - mamma, pappa min syrra 5. Färg på ditt hus? - Vitt 6. Hus eller l...
Läs mer

Drömmen slår in

Efter jobbet och hundpromenaden bar det iväg in mot stan. Utan maken på sätet bredvid, är GPS-funktionen på min iPhone 5 en räddning. Jag kan ha ett hum var olika platse...
Läs mer

Ooopppzzz

Jag är ju vääärldens sopa på blogga!!:P  Jag vetefan vad jag ska skriva alltsåååå, bebis bebis bebis typ, det är ju allt som händer i mitt...
Läs mer

MYS FREDAG

Min fredag började med att jag var och shoppade lite saker till mitt rum! Lite nya kuddar och ljus och lite andra saker! Ska även köpa en snygg matta, ett nytt över kast till s2...
Läs mer

Ny mobil

Hej! Mamma och pappa överraskade mig med en tidigt födelsedags present! En ny mobil, iPhone 5 vit. Man får inte ha med sig kamera på konsterten och det hade varit för hemsk...
Läs mer