onsdag 24 april 2013

iPhone 5 2013-04-24

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

GigaBlue HD 800 Quad PRV TWIN TUNER SatellitMottagare

Gigablue Quad Helt ny HD-mottagare som sätter en ny standardGigablue Quad - utförande lämnar inget övrigt att önska.2 Inbyggd DVB-S2-tuners tillåter en oberoende dubbla...
Läs mer

Apple ökar sin försäljning men minskar intäkterna

Medan iPhone och iPad fortsätter att öka så ligger Mac-försäljningen platt – detta är resultatet av Apples andra kvartal (Apple har brutet räkenskapsår så...
Läs mer

Pissedag!!

Tjoho! Idag har de varit en pissedag här i huset! Mitt humör har varit på fullspeed och ingenting har gått som jag vill! :( Dagen började med att jag sov ända till...
Läs mer

Favoritskalet nummer ett

Jag gick en sväng på stan i dag. Skulle möta upp en tjej för att få låna lite kurslitteratur av henne (mer läsning...SNARK!). Men väl där så kollade...
Läs mer

Helt okej dag!

*Pustar ut* Sitter nu äntligen i sängen på rummet med datorn framför mig och andas ut. Denna dagen har varit både bra och dålig - Jag fick min älskade iPhone 5, min...
Läs mer

tankar en onsdagskväll

1. Jag vill vara 15,16 år igen.. Att bara vara, slippa ta ansvar utan faktiskt njuta av att vara ungdom. Ser många som ska gå ur nian i år och hur förväntansfulla dom ...
Läs mer

En sorts vardag...

Skönt att vara av med gårdagens bad stuff/ dead meat. Och på tal om kött ( hästkött), så såg jag trädgårdsonsdag igår. Som jag kallar träd...
Läs mer

From me to you!

Saker som är jättebra att göra: 1. Om man tar ut pengar från bankomaten kan det vara rätt fint om man tar med sig pengarna därifrån också. Såvida man in...
Läs mer

En frågelista~

Hi gays! Sry för dålig update men vi har fått lamm i stallet, min häst har behövts tränats, har gjort massor prov och har varit på skum idag. ( Vi körder laser...
Läs mer

Önskerubrik - 100 frågor om mig

1. Hur gammal är du om fem år?  21  2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Pappa 3. Hur lång är du? 173.5 4. Vilken är den senaste fil...
Läs mer

Bild 110. Tema 37, Dam.

Denna kvinna gick runt på stranden i Sihanoukville, Kambodja och sålde skaldjur. Bildskönt! Tyvärr är jag för feg för att använda min riktiga kamera så ja...
Läs mer

Nu är han lycklig #iphone 5

Heeej, sitter nu hos älsklingen, vi har inte gjort så mke idag. Han har fått en iphone 5 så just nu är han överglad.Nu ska jag gå ner och göra lite fika s229...
Läs mer