onsdag 3 juli 2013

iPhone 5 2013-07-03

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Därför ska du köpa pink soft pattern cover for iphone 5 /iphone

Därför ska du köpa pink soft pattern cover for iphone 5 /iphone
Läs mer

GigaBlue HD 800 Quad PRV TWIN TUNER SatellitMottagare

Gigablue Quad Helt ny HD-mottagare som sätter en ny standardGigablue Quad - utförande lämnar inget övrigt att önska.2 Inbyggd DVB-S2-tuners tillåter en oberoende dubbla...
Läs mer

LÄR KÄNNA MIG BÄTTRE

Jag har inget annat att blogga om just nu så jag svarar på lite sånna här frågor så ni som inte känner mig så jättebra kan lära känna mig lite b...
Läs mer

tidsfördriv.

1. Hur gammal är du om fem år?  27år :O:O 2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? min kanin just nu ;) 3. Hur lång är du? 168 cm. 4. Vi...
Läs mer

100 frågor

100 frågor. Vad är klockan? - 18:03 1. Fullständigt namn- Jennifer 2. Ålder? - 11 3. Vart bor du? malmberget 4. Bor tillsammans med? Mamma klaus vovven och katten ...
Läs mer

Bad Piggies anfaller i Angry Birds

Kul crossover mellan två spel När ett snart fyraårigt spel får en uppdatering borde man nog inte reagera så mycket. Men sj…
Läs mer

Första inlägget från femman

Första inlägget som görs från min iPhone 5, min nya älskling. På väg hem nu, eller är typ hemma kommer inte ha nå internet. Imon åker jag hem...
Läs mer

Bästa grejen

Köpte loss den från Bråvalla. Laddar upp telefonen till 100% medans man har den med sig. Ett typ måste för alla med iphone 5 som har världens sämsta batteri. Sen...
Läs mer

Säljes.

http://citiboard.se/iphone-5-skal,583847
Läs mer

Life's a game made for everyone and love is the prize lt;3

Har inte bloggat på ett tag nu.. tehe, men de är sommarlov så har inte alltid tid att slå upp datorn. Men nu har jag iphone så de blir nog mer bloggning. <3 Denna veckan...
Läs mer

Godkväll!

Nu är det bara 8 dagar och 21 timmar kvar tills vi sitter på Flygplanet till Grekland - Rhodos. Det kommer bli så jävla spännande! Jag längtar som fan! Nu har...
Läs mer

Armar, bröst och mage

Körde timme armar och bröst. Tog 57,5 kg på bänk, nytt rekord för mig, tog även näääästan 3 repetitioner. Går uppåt sakta men säkert...
Läs mer