torsdag 4 juli 2013

iPhone 5 2013-07-04

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

80 frågor

1.är du beredd? - Absolut! 2.okej då börjar vi - shoot 3.vad heter du? - Alexandra 4.hur gammal är du? - 16 5.hår färg ? - Ombree, brunt med blonda toppar 6.lång /...
Läs mer

130704

Hejsan!     Nu i sommar finns det inte så mycket jobb på mitt jobb.. Eftersom många förskolor är stängda så då finns det inte mycket jobb.. Så r...
Läs mer

Video: Så byter du batteri i iPhone 5

Batteriet börjar bli dåligt efter många upp- och urladdningar och normalt slitage går inte på garantin - hur göra? iFixit visar hur du byter själv.
Läs mer

Vilka typer av iPhone 4 fall vill du ha? - Teknik - Prylar och Gizmos

Eftersom det är känt för alla, numera skyddet för en iPhone beror främst på den livsstil vi har. Beroende på livsstil vi måste köpa ett fall för v2...
Läs mer

iphone 4 fodral för dig - Reklam

När du har en IPhone 4, skulle du aldrig vill förlora den eller förstöra den eller ens komma i kontakt med en enda repa, tjuvar och andra skador, istället, skulle du gör...
Läs mer

White Pet och lite fika.....

Då var det snart helg igen och vädret skiftar hela tiden men än har vi inte fått nåt mer regn än om det behövs för det är så tryckande. I går bl...
Läs mer

Kattas bästa tips för att underlätta bebislivet

Mirijam ville ha tips på grejer som kan underlätta småbarnslivet. Jag säger bara en sak: boken Wonder Weeks (eller för all del appen). På riktigt, denna bok är en h...
Läs mer

iFixit visar hur du byter batteri i iPhone 5

Behöver du byta batteri i din iPhone 5? iFixit visar hur du göra detta i sin senaste video. Att byta batteri i iPhone 5 är inte en helt lätt historia, men för dem som än...
Läs mer

Bilder från min Instagram

1.// Meja klädd i senaste kollektionen från Newbie 2.// Dopfix  3.// Mor dotter 4.// Vi svullade 2kg biggaråer   Senaste uppdateringarna från min instag...
Läs mer

Vilken härlig dag

Idag så har jag jobba 06.45-16 och vi har verkligen hunnit med mycket idag så timmarna bara flög förbi, sen när jag slutade gick jag och promenerade en sväng sen vä...
Läs mer