torsdag 11 juli 2013

iPhone 5 2013-07-11

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

V 36+5 och gravidkrämpor

Klockan står på 03.30 och jag kan inte sova. Jag har sån grym foglossning och ryggvärk. Sammandragningarna/förvärkarna kör sitt egna liv, kommer och går som de...
Läs mer

Kvällens nollkronor på App Store

Gratis är bäst! Veckan fortsätter med trevliga prissänkningar ner till noll kronor. Ett grönt lasersvärd passade även på att göra Angry Birds Star...
Läs mer

Perfekt dag

Min dag idag har varit perfekt! Har hunnit med så himla mycket. För det första så blev jag sjukt överraskad när jag fick sms från posten och att mina iPhone 5 hade...
Läs mer

Prisras på Star Wars: Knights of the Old Republic

Ett grönt lasersvärd sägs ligga bakom halveringen av priset Har man av ekonomiska skäl inte köpt Star Wars: Knights of the Old Republic så kan man tjäna hela...
Läs mer

11 JULI 2013

Idag solade jag först. Har fått värsta randen nu! :D Sen träffade jag Mirjam, min lilla sjukling som varit på vårdcentralen. Då träffade vi Casper och var...
Läs mer

Min kära iPhonelt;33

Nu ska jag hoppa i säng och denna natten kommer bli orolig de känner jag på mig... Min iPhone 4 kommer sluta fungera och iPhone 5 kommer ta över om allt ska gå rätt till...
Läs mer

The Walking Dead – 400 Days finns nu för iOS

Dagens mest naturtrogna zombier får en ny episod att skrämmas i Hey, hur vore en dag utan zombies? Likgiltig och dötråkig. Vi avslutar dagens zombiespeltema me…
Läs mer

OMG LÅNGT INLÄGG

Okej, jag är sämst på att hålla bloggen uppdatrad. Jag har alltid bortförklaringar och säger att jag ska bli bättre men jag skiter alltid i de. Faktist så har...
Läs mer

En dag kvar!!!

Sen går älsklingen på semester i.....4 veckor! Wopwop! Ska bli så mysigt, först ut är en bilresa på 50mil. Stockholm-Karlshamn! I veckan har vi beställt c...
Läs mer

Triss...?

Mannen fick en IPhone 5 fr jobbet idag, jag fick köpa en skitfin och skitstor iMac fr jobbet superbilligt och sedan köpte vi en ny bil. Barnen har varit snälla och ätit upp sin ma...
Läs mer