tisdag 16 juli 2013

iPhone 5 2013-07-16

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

GigaBlue HD 800 Quad PRV TWIN TUNER SatellitMottagare

Gigablue Quad Helt ny HD-mottagare som sätter en ny standardGigablue Quad - utförande lämnar inget övrigt att önska.2 Inbyggd DVB-S2-tuners tillåter en oberoende dubbla...
Läs mer

Han skjuter mig i munnen och jag slickar i mig allt...

Min snyggaste accessoar, min vita Iphone 5, plingar till. Ett sms. Jag fortsätter chattar med en väninna på Facebook framför datorn. Min lur ligger på laddaren. Det plingar...
Läs mer

Dåligt bloggande

Hejhej, det har inte varit så bra uppdatering här, men jag kommer börja blogga mer nu för att jag har entligen fått en mobil!! Wihoo har gjort sönder mina andra... S22...
Läs mer

Sola

Ja vad kan man säga om den senaste tiden? Jobbar som en idiot efter min semester va slut, så nu är det bara vänta veckan i augusti? haha Fick mina fodral till mobilen som jag best...
Läs mer

iPhone 5 hållare

av Paulo Kiefe (Postat tis, 16 jul 2013 21:31:26 GMT) Smart och enkel konstruktion! Tack för att du delar med dig av den här och Thingiverse.
Läs mer

Alla rykten om nyheter från Apple i ett stort skeptiskt svep

Det är lite väl hög volym på ryktesmaskinen kring Apple just nu. Inte sällan är det dessutom rykten som motsäger varandra. Ena dagen har Apple gjort upp om ny lever...
Läs mer

Idag är inte min dag!

Hej ligger i min säng och är as sur på min iPhone. En liten sten på stallplanen spräckte typ hela jag menar verkligen hela skärmen och min kamera, men ser bara halva tan...
Läs mer

Dagen är kommen

Jag har haft världens mysigaste kväll. Spenderade den med de härligaste brudarna. När jag nu snackar om brudar så menar jag tjejerna i Felicias familj. De alla är som b...
Läs mer

Jag är tillbaka!

Fått sjukt mycket utväxt, måste färga! Kan säga att jag saknade bloggen redan efter första dagen. Jag som först tänkte lägga ner den helt.  Fö...
Läs mer

Hej ny blogg

Okej. För första gången har jag nu bestämt mig för att testa en ny bloggportal.. Jag har tidigare bloggat på blogg.se, men tänkte testa något nytt nu, och det...
Läs mer