söndag 14 juli 2013

iPhone 5 2013-07-14

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Snart såå

i veckan blir jag nog ägare av en iphone 5.  Ska bli skönt att bli av med den gamla få en ny.  Den gamla börjar få "huvudvärk är v228...
Läs mer

Den sömnlösa semestern

Det är nog tur att jag inte gör många handtag på dagarna. Detta med tanke på att sömnbehovet inte uppfyllts på grund av olika anledningar. Natten till igår h...
Läs mer

Mina dagar

Förlåt för min usla uppdatering. Det har varit så mycket, jag kan berätta lite kort om vad jag har gjort.   Fredag: Min mormor fyllde ju år så jag åkte iv...
Läs mer

Iphone skal musik

Hej! Nu ska jag visa vad jag köpte för Iphone skal på Teknik Magasinet. Det kostade 79 kronor.   Sen så fixade jag musik till Iphonen för jag ska åka till Norr...
Läs mer

OH MY QUAD!!

Vad är det för dag idag? Trött tjej som vaknade imorse. Men har man en plan så håller man sig till den. Bannemej. Riktigt hårt fokus på rumpan och baksidan av l...
Läs mer

Första inlägget

Hej! Det här är mitt första inlägg och jag tänkte berätta om mig själv med hjälp av lite frågor. __________ 1. Vad heter du? Elin Linnea Dahlman Bj...
Läs mer

Tosiabonnadan

Heej! Vilken underbar dag det har varit!! Här i Ronneby har det varit så varmt så att man knappt kunnat sola! Man kunde Max ligga ner i 5 minuter sen var man tvungen att gå till s...
Läs mer

Spam i min karta

Vad är detta som börjat dyka upp i Google Maps (jag kör iOS 5 med gamla kartappen) på min iPhone. Sökte på Luleå och fick då upp en sponsrad träff. Deras...
Läs mer

Tips på hur man kan tjäna pengar!

Vi tonårs killar tjejer är ju i väldigt stort behov av pengar. Nu har man ju tid, energi men inga pengar. Det är alltid någonting som stoppar oss från att hitta p...
Läs mer

Gatans lag

Det har kommit till vår kännedom (bloggaren och fem andra personer) att pizzaturkarna i en av de stökiga stadsdelarna, har rånat oss på pengar och i mitt fall, en iPhone. En...
Läs mer

#those sleepless nights

Kom nu på att jag ska jobba imorgon, men kan verkligen inte sova. För mycket tankar, för mycket stress, alldeles för pigg. En otroligt seg söndag har jag även haft....
Läs mer

Blir ett tråkigt mobil inlägg

Idag jag spenderar hela dagen i sängen mådde illa från igår och "sörjde" haha ne men endå! Vakna 5 imorse och kunde inte somna om så nu ska jag lägga...
Läs mer

Min dag...

Hej! Igår kväll så har jag sovit över hos Wilma, när jag vaknade var klockan runt nio och när klockan var ungefär halv tio väckte jag Wilma och jag höll...
Läs mer