söndag 21 juli 2013

iPhone 5 2013-07-21

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

GigaBlue HD 800 Quad PRV TWIN TUNER SatellitMottagare

Gigablue Quad Helt ny HD-mottagare som sätter en ny standardGigablue Quad - utförande lämnar inget övrigt att önska.2 Inbyggd DVB-S2-tuners tillåter en oberoende dubbla...
Läs mer

Söndag - Städ Städ

Hejsan har tagit en liten pause från städandet, städar ju varje söndag inför kommande veckan. Idag vaknade jag halv 12 inte bra, får inte sova så länge denna s...
Läs mer

back on track

Hello! Fjonk is back!  tog såhär en liten break från bloggadent men nu är jag på topp igen!  tog slut med killen bland annat :'c får min iphone imo...
Läs mer

Alla filter från Photoshop CS5

I en liten film Filter var himlen i Photoshop för en herrans massa år sedan, i dag använder jag dem väldigt sällan. Nå…
Läs mer

New summer, new story.

Kalaset var helt super! :D vi tittade på film, hoppade på trampolinen och pratade.. jag fick jätte gulliga örhängen och halsband av Ilja :3 sen kom flickorna, och de gav ocks...
Läs mer

Roliga appar till Iphone

Med dessa appar till din Iphone har du aldrig tråkigt Röstmemo - den tar upp ljudet jättebra. kul att spela in egna låtar och väldigt lätt också! :) Hipstamatic...
Läs mer

I'm back!

Wow. Har inte skrivit ett blogginlägg på nästan 3 månader och det har hänt såå mycket sen sist.  Jag har tagit studenten, har nytt jobb, skaffat iPhone 5, 22...
Läs mer

Microsofts nedgång och fall

Det vi ser idag i Microsoft är inte början på dess fall från tronen som det Stora mjukvarubolaget i världen. Detta började för flera år sedan, det är bara...
Läs mer

Därför svarar jag inte på mobilen

Min iphone är helt kvaddat och sönder. Var ute och körde moped och iphonen gick sönder så just nu har jag ingen mobil. Men ska till göteborg imorgon då och leta upp...
Läs mer

ingen mobil tills tisdsdag :(

hej! har ingen mobil för laddaren ärctrasig och det är bara jag som har en iphone så ingen annan har en laddare! e as lessen men som sagt det kommer nog bli ännu dåligar...
Läs mer

My bag!

Min mobil är ju stulen så jag kan inte ta kort med den och jag orkar inte packa upp kameran så bilderna är från google. Men sakerna är nästan samma, kanske annat m...
Läs mer

Cider, jordgubbar och grädde

Hej på er. Dagen har varit så jävla seg, har inte lämnat huvuset förutom för hundpromenad på typ tio minuter. I alla fall fått reda på att jag ska få...
Läs mer