onsdag 10 juli 2013

iPhone 5 2013-07-10

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Tag: Om mig

1. Har du ett smeknamn? Nej 2. Vilket ämne var din favorit i skolan? Idrott:) 3. Favorit dricka? Cooooola 4. Favoritlåt just nu? Typ kanske...undressed 5. Vad ska dina barn heta? Ingen anin...
Läs mer

Kolmården/Parks Resorts släpper nya MyWidz/EPiServer appar

MyWidz har inför sommaren släppt uppdaterade iOS/Android appar för Kolmården/Parks Resorts Scandinavia AB. Apparna är utvecklade på det egenutvecklade cross-pla...
Läs mer

Sola smart med CHICs stora solskyddsguide

Kom ihåg att använda solskydd i olika stykor samt after sun! En fräsch solbränna kan höja snyggfaktorn på nolltid – om du solar rätt. Lusläs CHICs g...
Läs mer

Sämst

Jag är sämst, FRUKTANSVÄRT dålig på att hålla igång min blogg. Men jag har faktiskt jobbat sisådär 12-13 timmar om dagen nu, ett tag. Dock kommer för...
Läs mer

GigaBlue HD 800 Quad PRV TWIN TUNER SatellitMottagare

Gigablue Quad Helt ny HD-mottagare som sätter en ny standardGigablue Quad - utförande lämnar inget övrigt att önska.2 Inbyggd DVB-S2-tuners tillåter en oberoende dubbla...
Läs mer

Koffein!!!!

God morgon alla där ute…hoppas ni är pigga och glada, för det är inte jag…inte det första i alla fal (glad är jag …än så länge). Jag har aldrig varit n...
Läs mer

Video på möjlig prototyp av den billigare iPhone

Allt mer tyder på att Apple kan komma släppa en ny, billigare iPhone-modell i höst som ersätter iPhone 4S tillsammans med en ny iPhone 5S eller iPhone 6. I en video från Tech...
Läs mer

97 frågor

1. Hur gammal är du om fem år? 20 år 2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? kolla film  3. Hur lång är du? 167 4. Vilken är den s...
Läs mer

Det här med Stockholm..

Ja, det ska bli JÄTTE KUL men det här med packningen..? Hmm, nja inte det bästa kanske! Sen så får jag alltid panik för att det känns som att jag missat något,...
Läs mer

Påminn mig om jag slarvar bort det

0 0 1 404 2145 Hemma 17 5 2544 14.0 Normal 0 21 false false false SV JA X-NONE...
Läs mer

Intressanta länkar 2013-07-10

Extensive List of What’s New in iOS 7 Beta 3 [Images] Perfekt, hur ska man annars hitta allt som är nytt för varje beta-version? New Google Maps with iPad support hitting the App Store soo...
Läs mer

App Store firar 5 år med gratis appar!

App Store firar 5-års jubileum och nu kan man få vissa appar gratis. Musikappen Traktor DJ kostar normalt 135kr så har du en iPhone/iPad - passa på! Spel: Infinity Blade II, Supe...
Läs mer

Ebay, I love U

1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6 / 7 / 8  Jag tänkte dela med mig av det jag köpt på Ebay! Allt detta gick på 107 :- och som annars skulle gå på flera hundra kronor. Och...
Läs mer

10 juli

Äntligen, har min iPhone 5 kommit! Beställde i fredags då min fyra mer eller mindre gett upp. Älskar den! Imorgon ska jag ta och köpa skal plus display skydd.. Vill ta v228...
Läs mer

WISH LIST

1. Michael Kors väska 2. Iphone 5 3. Jeffrey Campell
Läs mer