lördag 20 juli 2013

iPhone 5 2013-07-20

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

hej!!!!

hej sa ju att jag skulle få en iphone 5 men jag    skulle få en i phone 4 SRY fattade fel! här    här kommer nåra skal jag tänkte köpa!
Läs mer

Dagarna som gått

Har haft en del händelserika dagar nu på senaste.. Hela veckan har jag ju jobbat på Frölunda nu under Gothia, i tisdags så blev min telefon stulen så jag har i princip v...
Läs mer

Svar på frågestunden del 2

Anonym Varför fick du inte gå på Gothia Discot? För mamma o pappa skulle iväg och fira sin bröllopsdag o jag var tvungen att vara hemma, för att passa min lillebr...
Läs mer

Hörlurar PMX 685i Sports Adidas

PMX 685i Sports Adidas från Sennheiser, med neckband, sitter säkert när du  tränar, och kan även anpassas till din cykelhjälm under tuffa mountainbikepass. De...
Läs mer

~Någon bra rubrik~

Hallojj<3 Idag har de varit en kul dag:) först så åkte vi typ i 2 timmar till Åsele marknad som e typ en av Sveriges största marknad!!:)där gick vi i några timma...
Läs mer

Här är en jämförelse mellan den kommande billigare iPhone / iPhone lite och iPhone 5

Här är några bilder som jämför den kommande billigare iPhone, även kallad iPhone Lite, med iPhone 5. Den skall tydligen komma i två olika varianter, en lite dyrare...
Läs mer

I waaant

Har hittat massa iPhone skal jag vill ha, lägger dock bara ut 5 stycken av dom här.. Ska seriöst köpa och börja samla på sånna när jag får pengar hoho.
Läs mer

Sminkning outfit // Isa

I det här inlägget tänkte jag visa min sminkning och outfit;) Om jag vet vad det kommer ifrån skriver jag det och om jag vet priset;) [Bild] Linnet kostade 199kr vet ej vilke...
Läs mer

Ny telefon!

Gissa vems mamma som kom hem med en sprillans ny iPhone 5 i förrgår? Jo, min! Min fyra har krånglat under senaste året medtanke på att jag tappade den i toaletten förra...
Läs mer

Veterinärbesök

Som jag skrev tidigare var veterinären på besök igår för att raspa och vaccinera. Annas ponny blev raspad först och sen var det Unis tur, som fick hjärsläpp s...
Läs mer

Rubrik saknas

"Vad har hänt?Jag förstod inte vad jag precis hade gjort. vi var förlovade och jag gjorde slut med henne. Hon blev inte ens ledsen. Jag låste upp dörren och gick och lad...
Läs mer

Nytt

Jeansskorta, Hollister // iphone 5 skal, Juicy Couture // marinblå topp, Hollister // stickat, Hollister // hårsnoddar, glitter // gummisnoddar, glitter  // ögonbrynsborste, make...
Läs mer