söndag 7 juli 2013

iPhone 5 2013-07-07

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Big summer update

godmorgon, godmiddag, godkväll! Jag vet att bloggandet inte går bra, men har varken haft mobil eller internet de senaste två veckorna. Bråvalla var totalt sjukt, stod längst...
Läs mer

Appar och utvecklare är bränslet för den mobila evolutionen

Apples iPhone 4 och iPhone 4S kommer snart att försvinna till förmån för en billigare och enklare byggd iPhone som har en avgörande skillnad mot de gamla modellerna. Budgetve...
Läs mer

100 frågor om mej ?-

1. Hur gammal är du om fem år?  18  2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Min mormor 3. Hur lång är du? 165 cm. 4. Vilken är den senaste filmen...
Läs mer

Presenter från idag

Det är vad jag fick idag, ett par nya iPhone 5 hörlurar och en hel del pengar. Imorgon är min riktiga födelsedag vilket innebär att jag kommer få mer, från familjen...
Läs mer

GigaBlue HD 800 Quad PRV TWIN TUNER SatellitMottagare

Gigablue Quad Helt ny HD-mottagare som sätter en ny standardGigablue Quad - utförande lämnar inget övrigt att önska.2 Inbyggd DVB-S2-tuners tillåter en oberoende dubbla...
Läs mer

Bildströmsinställningar

Jag får inte till det. Det står att man skall öppna icloud i sin iPone och markera bildström, men det finns inget sådant val i min iPhone 5 senaste programvara installerad. J...
Läs mer

Middag!

Potatis fr vårt grönsaksland, kyckling och tomat. Gott! Lucas äter när han får plockmat utan problem men burkmat går 5 skedar sen vill han inte mer. Så nu får...
Läs mer

Äntligen sol !!

Hej allesammans ! Just nu så ligger jag ute i solen !! Så hiiiimla skönt :D Är jätte trött btw,... För att igår så drog jag först till stan en lit...
Läs mer

Stay weird

Enkelt men snyggt!! Från http://www.brandymelvilleusa.com // 1 Här // 2 Här // 3 Här // 4 Här // 5 Här // 6 Här...
Läs mer

HANDS IN THE AIR LIKE WE DONT CARE

tänkte slänga upp lite bilder från dagarna som har passerat istället för att skriva allt i fredags kom några brudar till mig och förade lite innan vi drog på...
Läs mer