tisdag 9 juli 2013

iPhone 5 2013-07-09

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

GigaBlue HD 800 Quad PRV TWIN TUNER SatellitMottagare

Gigablue Quad Helt ny HD-mottagare som sätter en ny standardGigablue Quad - utförande lämnar inget övrigt att önska.2 Inbyggd DVB-S2-tuners tillåter en oberoende dubbla...
Läs mer

perfect for me - ron pope

Börjar dagen med att min fina Cissi ställer sig och steker bacon och pannkakor till frulle.. love her!! Skulle egentligen åkt tåget mot Gävle och hem till pappa idag fö...
Läs mer

New York baby

Efter flera timmar med flyg är vi äntligen här! I staden som aldrig sover!!! Lovar att kameran kommer klicka som satan idag och ska ikväll försöka hitta en lösning...
Läs mer

Ok natt trots vaken 03-05

Jag tokdäcka vid 23 igår. Fick sen sova ostört till 03:00 då Pontus tyckte det var morgon och dax att gå upp. Gav ersättning i sängen men kunde inte somna om s229...
Läs mer

Benpass

Benpass i dag!! Sjukt svettigt blev det:) Svetten rann så att iphone lurarna slutade fungera?? Men go hard or go home:) hahaha Nu ska man försöka nyttja nytta med nöje!! Blir lite...
Läs mer

iZettle - ett annat sätt att ta betalt med kort

Har ni hört talas om iZettle? Det är en kortläsaradapter som man kan sätta i sin telefon för att sedan kunna ta betalt av sina kunder. Väldigt enkelt att använda, o...
Läs mer

Snabbtitt på Samsung Galaxy S4 Mini

Med Galaxy S4 har Samsung skapat ännu en succé efter Galaxy S III. Det är dock inte alla som tilltalas av en smartphone med jättestor skärm och den allra högsta prestand...
Läs mer

Hej!

Hej!de va länge sen jag bloggade men jag ska försöka göra de varje dag nu.just nu är jag hos Caroline och vi bloggar och sånt ! Hejda snart kommer en giveaway på tv...
Läs mer

Ben...

Efter frukost och sönderbränt ben så tog jag en Celsius och sedan cykla jag till gymmet för att köra framsida ben men rååååka slänga in lite baksida,...
Läs mer

App Store fyller 5 år = En massa gratis appar!

Den virtuella butiken där du laddar ner dina appar till din iPhone/iPad, App Store, fyller 5 år och firar det genom sänka priset till 0 kr på flera omtalade och hyllade spel och p...
Läs mer

Plants vs. Zombies 2 har släppts i NZ/AUS

Men vi får vänta en vecka till eller två Om man är sugen på att se nya Plants vs. Zombies 2: It's About Time in action och inte kan vänta tills det släpp...
Läs mer

Byta mobil..

Hej! Nattinlägg i know ;). Iaf, på torsdag åker jag till mamma egentligen var det planerat lördag-söndag men på söndag åker jag och min syster + familj till As...
Läs mer