måndag 15 juli 2013

iPhone 5 2013-07-15

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Svart iPhone 5

Nu har jag beställt ny mobil. Valde en svart 5:a så trött på min vita 4:a nu så tog svart 😃 Får den på Torsdag SENAST 😏
Läs mer

Godmorgon!

hejsan! idag ska jag va med Lovisa tror jag,hon svarar inte på Kik! Men just nu sitter jag och äter gröt! Jo min mobil var en låne telefon så nu ska han hämta den och...
Läs mer

DAM DAM DAAM DAAAAM

I AM SO FUCKING HAPPY Jag har hittat världens jävla bästa mest awesome iPhone 5 till världens mest jävla bästa och awesome priset, DOCK har jag inga pengar förr...
Läs mer

Hej då

Jag gillar inte att lägga ner saker och säja hej då, så jag vill inte kalla det här för ett avsked utan snarare en nystart. Jag känner inte för att blogga p2...
Läs mer

GigaBlue HD 800 Quad PRV TWIN TUNER SatellitMottagare

Gigablue Quad Helt ny HD-mottagare som sätter en ny standardGigablue Quad - utförande lämnar inget övrigt att önska.2 Inbyggd DVB-S2-tuners tillåter en oberoende dubbla...
Läs mer

HEMMA

Heeej på er! Jag är hemma nu, jag kom egentligen hem i lördags, men har varit såå sjukt trött att jag inte orkat tagit upp datan o sätta mig och skriva. För al...
Läs mer

Looking for an angel, found the devil in me

1. Vad är ditt fullständiga namn? Anahita Sara Bayat Kavosi 2. Hur gammal är du? 16 3. Vart bor du? Göteborg 4. Hårfärg? Mörkbrunt, näst intill...
Läs mer

Ma Ailun dödades av sin Iphone 5 – Expressen

Ma Ailun dödades av sin Iphone 5ExpressenDen Iphone 5 som det gäller, och tillbehör till mobilen, har lämnats till kinesiska myndigheter. På Weibo, en kinesisk motsvarighet t...
Läs mer

stadstur

Kom hem från Norrtälje för cirka drygt en halvtimme sedan. Sent blev det! Vi åkte in (från Norröra) för att handla lite av ditt och datt. Köpte ett par lö...
Läs mer

listalistalista

10 saker du vill göra innan du dör - Justin Bieber MG - Bli polis - Bo i Hollywood - Skaffa häst och hund - Bo på "Burj al arab" - Festa i Las Vegas - Prata...
Läs mer

iPHONE-FODRAL MED UGGLA

Jag har kommit in i någon slags virk-svacka. Det blir väldigt mycket motgångar och upprepade varv för mig just nu. Inget blir sådär klockrent liksom. Då tänkte...
Läs mer

Dagarna

tja, fyller 15 idag :D  iaf, har ju vart i bf så gick min tele sönder första dag så kunde inte blogga nåt alls..men aja typ solat,badat,käkat gott, åkt m...
Läs mer

Dagen

Har inte kunnat blogga idag tyvärr.. Men när jag kom fram så åkte vi till Frölunda torg för jag hade fått ett paket, gissa vad de va?! En iPhone 5 !!:DD sen så...
Läs mer

100 frågor

Vad är klockan? - 21:18 1. Fullständigt namn- ellinor christin jessica håård 2. Ålder? - 13 3. Vart bor du? Sölvesborg 4. Bor tillsammans med? Ma...
Läs mer

Finskt trä och läder blir fodral till Iphone och Ipad Mini

Teknik möter natur när finska Lastucase landar i 99mac:s testlabb, genuina fodral av trä och läder för Iphone 5 och Ipad Mini.
Läs mer