fredag 5 juli 2013

iPhone 5 2013-07-05

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

SPOTANKÖP

Heeej! Igår var tanken att efter vi hade ätit skulle gå till Coop och handla. Men vi fastnade på Telenor och en och en halv timme senare var vi påväg hem med varsin iPho...
Läs mer

Med och tävlar - iPhone 5 Bling

Klicka till vänster för att komma till tävlingen och till höger för att komma till bloggen! :)
Läs mer

Det ni inte visste om mig

Det ni inte visste om mig? 1. Jag gillar konståkning  2. Jag går på simming en i veckan  3. Jag har en Iphone 4s  4. Jag har inga syskon 5. Jag har vart på 2 l...
Läs mer

Föräldraledighet

Vad står det för egentligen. Blir så less på att höra att det är SEMESTER. På vilket sätt är det semester? Ja du går inte till jobbet måndag-fre...
Läs mer

Lite mer om mig

brunetter/blondiner: båda bästa vänner/vänner: båda töjning eller piercings: percing läsk eller saft: inget blå eller grön: blå svart eller vit: b2...
Läs mer

the link up lt;3

imorgon åker jag till gotland, hinner inte blogga innan jag åker eftersom jag drar hemifrån typ 5 på morgonen  dagen består väl mest av att packa klart, men om det...
Läs mer

Mest populära telefoner, enligt Krusells försäljningssiffror

Med dessa konkurrenter är det ingen tvekan om att Apple kommer att behöva kämpa Ulf Sandberg, VD på Krusell säljer mobiltillbehör i mer än 70 länder värl...
Läs mer

GigaBlue HD 800 Quad PRV TWIN TUNER SatellitMottagare

Gigablue Quad Helt ny HD-mottagare som sätter en ny standardGigablue Quad - utförande lämnar inget övrigt att önska.2 Inbyggd DVB-S2-tuners tillåter en oberoende dubbla...
Läs mer

Iphone 5 den mest kritiserade mobilen medan Samsung Galaxy S4 fick mest beröm

En undersökning i sociala medier visar att Apples Iphone 5 fick mest negativ kritik efter sin lansering 2012, medan Samsung Galaxy S4 fick mest positiv kritik.
Läs mer

Jag har tur!

Idag hade jag världens tur! Hann rida innan det började regna! Men det är ingen svensk sommar om det inte regnar, så är det ju.. Det ska alltid regna nån gång p2...
Läs mer

Äntligen har jag fått tillbaka min IPHONE 5

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Förlåt att dåligt uppdate ? har jobbat en massor. Jag vaknade vid 06:00 och tittade på CPN....
Läs mer

Äntligen har jag fått tillbaka min IPHONE 5

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Förlåt att dåligt uppdate
Läs mer

Samsung Galaxy S4 är helt ninjastiskt fantastisk

Ibland undrar man hur reklam blir till. Hur såg pitchen ut för denna Isländska pärla från Samsung som givetvis anspelar på Apple och kulminerar i ninjadans med hornbekl...
Läs mer

Kommentarer till Tropisk grönska… av BP

Vackert, även om man inte hade behövt ett växthus för denna grönska på Malta som ju har sol året om (nästan) för att odla palmer. Ja, men du är ju en...
Läs mer

10 saker!

Det utlovade inlägget (y 5 Negativa 5 positiva saker om mig själv! Negativa: 1.Jag har dåligt självförtroende 2. Jag är rädd för mycket, så so...
Läs mer