måndag 1 juli 2013

iPhone 5 2013-07-01

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Ett litet inlägg

Har pausat lite. Är allmänt trött och det händer en massa saker hela tiden som jag inte orkar skriva om. Men om jag ska sammanfatta förra veckan lite snabbt kan jag ber22...
Läs mer

Söndagskul!

tjabbatjenahallå iaf, idag vaknade jag hoss corre, eftersom jag sov hoss henne igår. har aldrig skrattat så mycket som jag gjorde inatt.. hehe, men sen typ dryga jag mig mest på...
Läs mer

Layton Brothers: Mystery Room

Lös mord i digitalt rum Level-5's serie om professor Layton är säkert välbekant för många. Nya Layton Brothers: Mystery Room är en spin-off på denna...
Läs mer

Hallå där

Efter en tids tänkande så har jag bestämt mig för att börja blogga igen, denna gången på riktigt. för er som inte vet vem jag är så ska jag ha...
Läs mer

Fakta om oss

1. Vi har vart på Justin bieber 2. Båda två är igentligen blonda 3. Båda har en iPhone 5 vit där var 3 ointressant fakta om oss😂😂😂
Läs mer

TSMC bekräftar avtal med Apple om att tillverka kretsar – 99mac

TSMC bekräftar avtal med Apple om att tillverka kretsar99macKärnan i Apples IOS-enheter de senaste åren har varit Apples egna A-chip som bland annat innehåller både processor...
Läs mer

waiting for my phone

Hatar detta åh andra gången jag skriver om detta skitinlägget för att datorn tvungat ska stängas av... I vilket fall just nu packar jag upp mina grejor. Eller nej nu lj...
Läs mer

Bara för att jag kaaaan

Haha whaaaa vad längesen, satt i 5 an med sånna här frågor så va tvungen haha! 1. Namn? - 2: Stjärntecken? Skytt 3: Tre rädslor som du har? insekter, gamla smutsig...
Läs mer

Damp o Protein

Jag har verkligen damp. 4 timmar ensam hemma efter jobbet och jag klättrar på väggarna. Bestämmer mig vid 21 att gå ner till gymmet för pass 2 för dagen men nä...
Läs mer

Dags för födelsedagsfirande igen

Det är vår största kille som blir hela 5 år. Så imorgon kvällen ska det bakas Morgans kaffekaka, blåsas upp ballonger, hängas upp girlanger, duka fint och ta u...
Läs mer

svart

Har fått en ny mobil idag. En svart iphone 5 istället för en vit, är inget bortskämt barn utan fick en ny på garantin för att den vita gick sönder. Nu ska jag...
Läs mer

GigaBlue HD 800 Quad PRV TWIN TUNER SatellitMottagare

Gigablue Quad Helt ny HD-mottagare som sätter en ny standardGigablue Quad - utförande lämnar inget övrigt att önska.2 Inbyggd DVB-S2-tuners tillåter en oberoende dubbla...
Läs mer