onsdag 17 juli 2013

iPhone 5 2013-07-17

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

sommarlovet tog över

minns inte riktigt när jag bloggade sist men antar att det var 1-2 veckor sedan. men det har inte varit för jag inte orkat blogga utan för att jag inte har haft tid! har varit på...
Läs mer

Infinite Blade II laddades ned 5,7 miljoner gånger under gratiskampanj

Under veckan som Infinity Blade II var gratis för att fira App Stores femårsdag laddades spelet ned 5,7 miljoner gånger, berättar spelets utvecklare.
Läs mer

Bad + fika + grill

Bad och lek på förmiddagen sen besök från Helsingborg vid 14. Fika ute på altanen och sen sov vi alla tre 1,5 timme innan vi gick över till grannarna Anki Th...
Läs mer

Trött Onsdag =P ..

Sitter hemma vid mitt köksbord med syrrans dator =) Hon är i London så passa på o sno den när hon inte är hemma:) nerå hehe ja får låna den :)  228...
Läs mer

videon kommer..

imorgon det lovar jag. Mormor har tappat min mobil i toan så har ingen just nu, ska börja använda paddan, vilket jag gör imorgon. ja då hörs vi imorgon då harre gyt...
Läs mer

ǯ ģ ġ ӥǥ (36)

ϥǥ ϥꥦ åɤ 顢 ݥ ο ϥ 塼 衼 ޤǡ ѡ ϥ ꥫ Ǥ ߤ é äƤ ʺ ʻ ʬ ο ݥ ɥ ҤǤ 뤳 Ȥ Τ롣 Υݥ ɥ ˤϡ ϥ Х롦 饤 ס Υ סʣ ˤΥ ޥ åɤ ޤ꾯 ʤ Υ 夬 ʹ ѿȤ Ȥ ʤ ϡ ǥ Ф ζ δ ΤĤ 桹 ޤäƤ Ũ Ǥ ϤϤʤ Ȥ äƤ Ѥˤ ΤǤ ή 륮 ꥷ äϡ...
Läs mer

En dag till sjöss

Idag har jag turat till Mariehamn fram och tillbaka. Tanken var att jag skulle passa på och fota massor med min digital kamera. Tyvärr glömde jag ju batteriet till kameran hemma. S22...
Läs mer

GigaBlue HD 800 Quad PRV TWIN TUNER SatellitMottagare

Gigablue Quad Helt ny HD-mottagare som sätter en ny standardGigablue Quad - utförande lämnar inget övrigt att önska.2 Inbyggd DVB-S2-tuners tillåter en oberoende dubbla...
Läs mer

Vad jag köpte.

Hej, nu har jag precis kommit hem från lite allt möjligt stack till entré efter emporia så kändes som vi luffade runt i hela Skåne! Haha, men har gjort en haul video. Me...
Läs mer

Soldier.

Krigare som man är kämpar man i sig maten trots att man känner sig så himla mätt. Det är ju så gott att äta..! Nu har jag ätit.. Ätit lite till.. Kol...
Läs mer