fredag 12 juli 2013

iPhone 5 2013-07-12

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Frejashorna.blogg.se

Sitter på bussen från liljeholmen nu, tog en lite omväg men orkade inte vänta ute i en kvart.. Har iaf varit och firat att Freja och hennes tvillingbror fyllt vuxna, har haft det...
Läs mer

Fredag

Är äntligen tillbaka!! Har fått min nya mobil, blev visst en iphone 5 sen efter allt krångel med apple. Har faktiskt varit skönt att slippa bloggen ett tag samtidigt är...
Läs mer

Lite kyligt

Ett par blåsiga och lite kyliga dagar har det varit men i alla fall soligt mest hela tiden. Emil och Klas bygger och bygger och jag roddar barn och lagar mat. Inte semester precis och jag ä...
Läs mer

Vad jag köpte i Falsterbo :)

Hvpolo gummistövlar rosa som jag ska ha till skolan när det regnar:) Hvpolo flippflopp som jag ska ha i sommar och nästa ( rosa ) Nya hörlurar som jag tyckte var jätte...
Läs mer

GigaBlue HD 800 Quad PRV TWIN TUNER SatellitMottagare

Gigablue Quad Helt ny HD-mottagare som sätter en ny standardGigablue Quad - utförande lämnar inget övrigt att önska.2 Inbyggd DVB-S2-tuners tillåter en oberoende dubbla...
Läs mer

Födelsedaaagen ?

Hej hej❤❤ idag e de min fördelsedaag ❤ jag fick frukost på sängen hos min kusin. Sen så typ somnade jag om, sen väcks jag av att många sjunger. Å där kommer mi...
Läs mer

Middag med kusinerna!

Idag ska kusinerna äta middag hos oss. Ska bli kul, dom kom för ungefär 5 minuter sen och Isak är lite klen. Så vi kommer bygga en koja, så vi kan ta det lungt i kojan....
Läs mer

Inget Infinity Blade Dungeons till iOS

Jag sveper bort en liten tår av saknad Visst har man undrat och varit misstänksam mot att så lite hörts om det planerade I…
Läs mer

Kommentarer till Going green och inte en not så spännande dag av MonasUniversum

Här: http://www.jbutiken.se/flower-diamant-vaska-till-iphone-5–gron-p-2130-c-663.aspx
Läs mer

Corning visar anti-reflekterande och antibakteriellt glas för surfplattor och smartphones

En av de stora nackdelarna när det gäller skärmar som används i surfplattor och smarta telefoner är att de är ganska känsliga för reflektioner. Att arbeta bekv...
Läs mer