lördag 6 juli 2013

iPhone 5 2013-07-06

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Job weekend.

Godmorgon solstrålar! Tidig morgon och en helg med jobb är vad som väntar mig... Typiskt när vädret äntligen ska bli fint :( Men jag får helt enkelt hoppas att det...
Läs mer

En sommarlista

Ja, jag vet att jag haft en bloggpaus nu igen. Man måste få ha semester. (Eller "semester", jag har ju jobbat lite hela tiden eftersom jag inte blev klar med mina artiklar om bygg...
Läs mer

GigaBlue HD 800 Quad PRV TWIN TUNER SatellitMottagare

Gigablue Quad Helt ny HD-mottagare som sätter en ny standardGigablue Quad - utförande lämnar inget övrigt att önska.2 Inbyggd DVB-S2-tuners tillåter en oberoende dubbla...
Läs mer

Apples nya budgetlur avslöjad – gjord i plast – Aftonbladet

Apples nya budgetlur avslöjad – gjord i plastAftonbladetSajten uppger att de har kommit över delar av prototypen som ska likna en Ipod touch och en en fyra tum stor skärm som Iphone 5....
Läs mer

Dumma Iphone

Så himla trött på min IPhone.. krånglar ibland, stänger oftast ner fb om man är inne där.. allmänt seg fastar.. Har haft den ett bra tag också.. Oft...
Läs mer

Shoppat

Hej Idag har jag varit en liten stund med Carro för hon sov här:) Sen har jag och mamma varit på Emporia och så har jag fått en IPhone 5!! Men ja jag kan lägga ut bilde...
Läs mer

Insta lately

iPhone 5/Instagram   One awesome thing: I have a phone again. Remember how it got stolen in Sierra Leone? Yeah, well, thank God for insurance. The images are from Instagram the last week. My bea...
Läs mer

Mina födelsedags presenter

Här är allt vad jag fick idag. Är super nöjd med allt fast mest min iPhone 5!!! Åh så himla glad och tacksam för alla saker. Visa grejer fick jag av några jag...
Läs mer

ÄNTLIGEN!

Idag åkte vi och hämtade min nya iPhone 5. Min andra var ju heelt kraschad, haha. Var i stallet innan och longerade Hedda, det gick jättebra dock blir hon lite trött utav att g2...
Läs mer

Toveks auktioner; Live-auktion Torsdag 11 Juli

STOR ”LIVE”- SOMMARAUKTION Torsdagen den 11 juli kl.14.00 Visning: Auktionsdagen från kl.12.00 MÄNGDER MED FABRIKSNYA VAROR (CA 400 UTROP) FRÅN LOGISTIKFÖRETAG, FLERTALET...
Läs mer

Cypern | 28/6 | 29/6 | 30/6 | 1/7 | 2/7 | 3/7 | 4/7 | 5/7

…ooooch ja, jag var tvungen att skriva alla datum lol. Anyhow, omg har nästan glömt hur roligt det är att skriva det ordet – anyhow. Men iaf, anyhow – anledningen t blogguppehålle...
Läs mer