måndag 31 oktober 2011

iPhone 5 2011-10-31

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Beeri, den jobbiga vägen att hälla upp en öl

In related news, Jag väntar fortfarande på att få min 4S här i Japan, efter att först väntat 2 veckor för att få mitt alien card så trodde jag lite naivt...
Läs mer

IN TIME

Det blev bio efter middagen med medde o gänget. Vi såg filmen IN TIME och den är lätt en utav de bästa filmer jag har sett. Rekomenderar den starkt!!! Efter det så gick...
Läs mer

I sovpåse på akuten

När vi skulle lägga oss nu i kväll tyckte jag att Agnes kändes varm. Vi tog tempen och det visade sig att hon hade 38,7!! Tias ringde 1177 och de sa att vi skulle åka in. S...
Läs mer

Forumtävling på ETFSverige.se – Vinn en iPhone 4S

ETFSverige.se fortsätter att storsatsa och lanserar nu en forumtävling. Vinnaren av tävlingen kommer att vinna en olåst vit iPhone 4S 32GB. Värdet uppgår till 7 000 kron...
Läs mer

I'M THE DREAM, I'M THE ONE, I'M THE REASON YOU COME

Är det någon stilig man som söker en hemmafru? Det är bara att haffa! Innan klockan tolv imorse hade jag hunnit städa, laga mat, baka, diska och tagit hand om barnen...Nu lig...
Läs mer

Totalt meningslöst

Idag så kan man läsa om en app som förvandlar Android till något som skall likna en Iphone och det låter bara meningslöst och löjligt. Minns när det fanns pers...
Läs mer

HATA tåg i Bergslagen och SJ

Jag blir så jäkla förbannad. Först är tåget från Stockholm försenat 10 min. Sen åker vi bakom ett pendeltåg så vi får åka skitsakta ...
Läs mer

Test: iPhone 4S – allt som iPhone 4 skulle varit. Och mer därtill.

På sätt och vis är iPhone 4S precis som iPad 2 – det är den produkt som iPhone 4 skulle varit från början, precis som iPad skulle ha varit från början jäm...
Läs mer

6-veckorsutmaningen vecka 5/6 dag 1

Ny vecka igen...hoppas hinna få till lite fler och tuffare träningspass den här veckan. Känner mig rätt seg idag också! Stackars Lillskrutten är snorig och sover...
Läs mer

Herregud

Mamma och pappas granne var visst inte den enda som tog reklamen på allvar... - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Dagens Sessan

Sitter i bilen på väg till Strömstad en sväng passar på att blogga ett dagens (vet inte hur intressant ni tycker det är?) Ville bland annat visa fina sjalen som j...
Läs mer

App

Och här kommer en av mina favvoappar Säger till direkt när någon pm ar mig på fb xD - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Happy Halloween!

Här firar vi Halloween idag och ett snabbt kik på Facebook senare verkar det som om den amerikanskaste av högtider även nått Sverige. Eftersom det är arbetsdag idag skar...
Läs mer

Kärlek börjar med "du är speciell" och slutar med "du är precis som alla andra"

Hehe, jag  må va världens sämsta bloggare.. :p<3 Men de är ju typ ingen som läser bloggen, så whatever ! Aja, sitter hemma hos mamma nu. Tittade klart p2...
Läs mer

Snyggt diamond iphone 4 skal

Även om det är lite efter alla andra, har jag fått tag i en iphone 4 och nu skall jag bara pimpa den lite så det verkligen känns som min telefon. Det finns hur mycket iphone...
Läs mer

Trött

Det blev en lång arbetsdag i dag, spenderade hela 14 timmar på kontoret. Fast jag och Helena som jobbade på kvällen hade väldigt roligt så det gick bra ändå. S...
Läs mer

Kvällspromenad med Disa

Det blev en kortis kvällspromenad med Disa tjejen, tog lite blåa bilder, men fan va suddiga dom blev. Det gillas ju verkligen int, och jag har en Iphone 4 :/ suck .... Får inf246...
Läs mer

iPhone 4S iCloud (TV reklam)

Glad =D ? Likgiltig =|? Missnöjd =/? =D">Skadeglad >=D? Förvånad =o? Print Friendly Related posts:Apples senaste iPhone-reklam Betaversion av iCloud med iTunes 10.3 iPod+i...
Läs mer

Goodiebagfinal

Jag tävlar hos Erika om en finfin goodiebag i hennes goodiebagfinal Jag skulle vilja vinna Finalbag nr 5, för den innehåller mest saker som kan passa oss och våran familj så...
Läs mer

Måndag

Och första dagen på höstlovet. Tyvärr blir jag bara förskyldare o förskyldare för varje dag som går. När jag vaknade i morse trodde jag nästan att Ji...
Läs mer

Första inlägget från min iPhone

Var det inte precis bokslut? Nu är det helt plötsligt dags igen...hänger inte med i svängarna känner jag. Har iaf klämt in ett pass på gymet på lunchen samt c...
Läs mer