måndag 2 januari 2012

iPhone 5 2012-01-02

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

ATT JAG SKA BESTÄLLA!!

naglarna, skorna, hatten... OMGGGGGGG give me this shit now or I will kick someones ass up side down!!! O.O   anyway så ska jag sova nu, eller aah jag ska spela lite Temple Run först...
Läs mer

Bildbomb!

Vilken dagstur vi var på igår! Först himmelska fridens torg och den förbjudna staden, sen silkfabrik och Kinesiska muren! SÅ ball!! Här kommer ett gäng bilder fr...
Läs mer

Godnatt..

Är så sjukt trött nu, har legat och snackat med min fina vän i Egypten ett bra tag nu! Har lekt med mina nya foto redigerings appar också. Imorgon ska man upp tidigt f246...
Läs mer

Måndag och sista veckan

Vaknade just och såg att Mia slank ut genom dörren för att ut och köra sin morgoncardio, hon är grym, spelar ingen roll när vart eller hur så kör hon på!...
Läs mer

Mitt i natten...

Här är det lite sjukstuga för tillfället... I samma veva för två, tre dagar sen som jag slutade amma Hugo fick han sin FÖRSTA förkylning, lite snuva och hosta...
Läs mer

Snodde nått test från fb! Kanske blir fel för är från mobilen

Sammanfattning av 2011! Var du någon gång under året kär? Ja Hade du ett förhållande? Japp Gillade du någon under året? Ja! Det bästa minnet? Oj, fö...
Läs mer

God fortsättning!

Här i New York har vi haft en bra början på 2012 - solen sken från en klarblå himmel och vi inledde året med en skön långpromenad längs med East river. Ef...
Läs mer

mobilblogg

testar appen från babys iphone! hoppas det funkar bättre än blogg.se's app ;)
Läs mer

JAG SNOR EN LISTA

Jag har suttit och klurat på en årssummering. Tänkte först spela in små korta videoinlägg till varje månad, och så får man klicka in och kolla på vil...
Läs mer

Uppdatering till iOS 5.0 från 4.2.1

Nu har jag hittad en guide , Restore Update a Bricked iPhone 3Gs 6.15.00 to iOS 5.0 Firmware – 5.0 Jailbreak/Unlock|EverythingApplePro , men när jag ska uppdatera så får jag erro...
Läs mer

GPS

I vecka så gick min gps sönder. Jag kan inte klara mig utan en sådan. Har del väldigt dåligt lokal sinne, men sen så är jag beroende av ett sådant hjälpme...
Läs mer

Tråkar loss!:/

Tja alla, idag har jag nt gjort så mkt, har sovit länge och vart på vårdcentralen på Sjöbo för att min syster är sjuk. Ja sen stack vi till knallela...
Läs mer

Dagens paus

Det blev en liten utflykt till södermalm istället för till Sickla. Alicia tycker det är spännande att åka tvärbana och tunnelbana. Nu ska jag sätta mig i den h...
Läs mer

lyssnade inte

Alla mina kompisar så åt mig att jag måste skaffa ett skal till min iPhone. Jag visste väl att de hade rätt, men jag lyssande inte. Gillar inte känslan av att ha ett ska...
Läs mer

Tack 2011, välkommen 2012!

Sagogrynets 2011 Vunnit: Amningshjälpens bröstpris! Rensat: Stor utrensning av otrevliga produkter i hemmet. Seriös bojkott av mineraloljor, parabener, SLS med mera. Utveckling: M...
Läs mer

nytt år

Kan inte fatta att det redan är ett nytt år? Nyårs firandet var kul, men känndes mer som en jävlä fest haha, till kl 08 på morgonen ush, aldrig mer igen! Min och ...
Läs mer

Spela in ljud direkt till din dropbox

  Jag gillar enkla lösningar. Att dela filer kan många gånger vara krångligt, särskilt om man ska dela ljud eller film som kan vara ganska stora filer. På Hagaskol...
Läs mer

Köpa ny iphone 4 skärm

Det är kul att ha en ny och bra smartphone, men visst kan det komma en del problem med den nya tekniken som man kanske inte skulle hoppas på. Den iphone 4 skärm jag varit så glad...
Läs mer

UTGÅNG

Ello ! Vaknade runt två, är sjukt trött eftersom jag satt vaken till fem och pratade i telefon med Tommy att jag spelade på king.com med Sebbe.. Snart ska vi åka till...
Läs mer

Tv.

Woppa! Att spara pengar får tydligen vänta för igår meddelade min kära syster att hon i veckan kommer och hämtar sin tv... Fick alltså precis klicka hem en plasma (...
Läs mer

Jaaa!!!

Jag har äntligen fått tillbaka min iPhone. Förbannat gött!! Dock hade dom inte lagat den utan bara fixat nytt simkort men den funkar och det är huvudsaken. Dock laggar mobile...
Läs mer

Reashopping och pizzamys

Idag kom vi äntligen ut på mellandagsrean! Vi köpte dock inte mycket. Kan bero på att vi klockan var mycket efter att vi sovit bort ännu en halv dag. Den här snygga m2...
Läs mer