tisdag 4 juni 2013

iPhone 5 2013-06-04

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Därför är Samsung Galaxy S4 fenomenal

Samsung Galaxy S4 har kritiserats för att inte vara tillräckligt nyskapande när telefonen jämförs med det tidigare flaggskeppet Galaxy S3 – och det är något jag til...
Läs mer

Vardagsmotion!

Har skaffat en cykelvagn till barnen, ni vet en sådan som sitter bakom cykeln. Det är rätt tungt för benen att dra bägge ungarna där men det blir bra vardagsmotion! Pe...
Läs mer

På bussen

Hejhej! Sitter på bussen nu, daily challenge: ha iPhone utan skal en hel dag, jag har skärmskydd. Men jag har ett skal i väskan så jag kan bara sätta på det om jag 229...
Läs mer

iPhone 5

Jaaa jag ska prova den i två veckor.. Men om ja inte gillar det så få jag skicka tillbaka den.. Få se hur det gå
Läs mer

Telefon

Snart drar jag iväg till skolan, och idag är de skol-avslutningsdansen fast jag tycker de låter tråkigt så jag ska inte gå. Men eftersom de är idag så slutar a...
Läs mer

Å så vips

Helt plötsligt igår. Mitt i all "måste jag verkligen jobba"-ångest inser jag... Välkommen tillbaka! Den där spirande tron på att det nog kommer fixa sig ...
Läs mer

I'm baaaaack, nästan i alla fall

Heej! Åh vad glad jag blev när jag kom och tänka på bloggen. Haft en bloggpaus i ah vad är det nu typ 5 månader eller något i den stilen? Saknat bloggen mycket fak...
Läs mer

50 FRÅGOR OM MIG!

1. Vad heter du? Emelie Krook 2. Hur gammal är du? 17, 18 i December!  3. Vart bor du? Norrköping 4. Hårfärg? Brunnett 5. Ögonfärg? Bl...
Läs mer

Skönaste men inte just nu...

Mamma e för go.. Ska möta upp hovslagaren på Tisdag nästa vecka, så blir hemma från skolan hela dagen. Men jag missar ändå inget då vi änd...
Läs mer

50 Frågor om mig!

1. Vad heter du? Ida Nathalie Riepe. 2. Hur gammal är du? 19. 3. Vart bor du? SöderhamnGävle. 4. Hårfärg? Mörkbrunt. 5. Ögonfärg? Blå/Grön....
Läs mer

For me it started when I turned tewntytwo, you count your blessings but you're still black and blue

Dearies, Eftersom att jag är en sentimental och blödig jävel innerst inne och eftersom att jag inte har någonting bättre för mig en kall sommarkväll i juni här...
Läs mer

Har gått och blivit med Iphone5.

Ett mindre bra gymbesök resulterade i att jag på hemvägen tog ett besök in hos telia och kom ut med en Iphone 5--> oops... nää men har funderat ett bra1...
Läs mer

GigaBlue HD 800 Quad PRV TWIN TUNER SatellitMottagare

Gigablue Quad Helt ny HD-mottagare som sätter en ny standardGigablue Quad - utförande lämnar inget övrigt att önska.2 Inbyggd DVB-S2-tuners tillåter en oberoende dubbla...
Läs mer

Skoltjej

Imorgon har jag och axel våra sista tentor innan skolan är slut. Det betyder också att det är sista dagen för Lea på hennes dagis. Hon började när hon var lite...
Läs mer

10 bekännelser

Jag vill verkligen inte sluta i Aba, har gått här i 10 år och trivs så bra... Jag hittar aldrig min nyckel när jag ska öppna dörren. Min pappa är i afrika nu...
Läs mer

Gott blandat

Bänkpress; 70 kg: 5 100 kg: 10, ganska lätt fanns mer att ta. 110 kg: 4, 3, 3, Marklyft; 120 kg: 2 160 kg: 2 180 kg: 1, 1 Dips +10 kg: 10, 10, 10 Biceps z-curls 38,5 kg: 10, 10, 10 - P...
Läs mer