torsdag 20 juni 2013

iPhone 5 2013-06-20

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

GigaBlue HD 800 Quad PRV TWIN TUNER SatellitMottagare

Gigablue Quad Helt ny HD-mottagare som sätter en ny standardGigablue Quad - utförande lämnar inget övrigt att önska.2 Inbyggd DVB-S2-tuners tillåter en oberoende dubbla...
Läs mer

Varför sitter du med tuttarna i maten och äter???

Ni som ammar, eller har ammat vet att det inte bara är att lägga bebisen till bröstet och sedan är allt frid och fröjd... Först ska bebisen, huvudpersonen i fråga...
Läs mer

Torsdag

Godmorgon! Har sovit så jäkla dåligt dom senaste nätterna, har vaknat hela tiden och alltid runt 4 tiden. Drömmar massa mardrömmar och skit också Är inte...
Läs mer

Äntligen Iphone 5

Fanny- Tjohoo! Äntligen en iphone 5 som jag har väntat på så länge. As glad att slippa min iphone 3, puhh.. Jag vaknade upp nyss i min efterlängtade säng. Dock s...
Läs mer

Skogsbrandsrisken är på kartan

Hur stor är risken för att det börjar brinna i skogen i området där du bor eller på landet? Det är kanske inte är så lämpligt att grilla i det fria o...
Läs mer

Dag 5 Cypern

Hela dagen idag har vi solat, fast vid 1 fick vi gå in för att inte bränna ihjäl oss.. eftersom det var 42 grader i skuggan, och ni vill nog inte veta i solen. På kvälle...
Läs mer

Sommarstiltje? Vad är det?

Nu var det ett tag sedan det skrevs något här på bloggen. Sista veckorna i skolan och en massa annat som gjorts den senaste tiden har tagit mycket tid och ett inlägg har inte kunn...
Läs mer

GE ALDRIG UPP + Mitt träningsupplägg

Lust att bygga din kropp? Bra! Enligt mig så är den viktigaste faktorn som gör så din träning ger resultat: UTHÅLLIGHET – med andra ord GE ALDRIG UPP  OCH SLUTA A...
Läs mer

IPHONE - SKAL ♡

Hej på er!    Clara har precis köpt en iPhone 5, och hon hade en iPhone 4 innan. Men nu har hon ingen användning av hennes iPhone 4 - skal längre så jag fick alla h...
Läs mer

Första - andra - GÅ

Imorgon åker jag iväg, äntligen. Har haft en rätt go dag där jag har hunnit träffa både mormor och Jonna. Även sagt hejdå till Sara! Wängan är h...
Läs mer

Varierat tempo runt sjön

Idag har de varit riktigt hett. Det var 29 grader i skuggan när jag cyklade till stan för lunch. Efter att jag käkat lunchpizzan rann svetten i floder på väg tillbaka till jo...
Läs mer

Min Dag Idag Guys..

Efter att ha vaknat vid 12 och märkt att jag borde vara i Jkpg men sket i det och stannade hemma så bestämde jag mig för och ha en dag med familjen istället, vi var och...
Läs mer

Filma med Instagram

Första gången jag förstod att det var på väg att bli verklighet, med en videofunktion i Instagram, var när Martin Jönsson twittrade: Instagram goes Vine. Förs...
Läs mer

Giveaway

För att delta måste du! 1. följa mig på videofyme: linnea pettersson 2. Gilla giveaway videon 3. Kommentera videon att du är med! Vinnaren presenteras 1/7 Det man vinne...
Läs mer