söndag 9 juni 2013

iPhone 5 2013-06-09

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

GigaBlue HD 800 Quad PRV TWIN TUNER SatellitMottagare

Gigablue Quad Helt ny HD-mottagare som sätter en ny standardGigablue Quad - utförande lämnar inget övrigt att önska.2 Inbyggd DVB-S2-tuners tillåter en oberoende dubbla...
Läs mer

Minnen från Kos / Grekland

Hej alla… Ja då har det gått en vecka sedan vi kom hem från Kos…i morgon är det arbetsdag igen. Skummade igenom lite bilder och tänkte ge er en liten reflektion från v...
Läs mer

Födelsedagsmorgon

Idag är det en speciell dag för mig, jag fyller nämligen sexton. Detta firades nu på morgonen med sång och presenter. Och jag kan dra lite snabbt vad jag fick: Pengar till Lo...
Läs mer

Gratis iPhone-skal

Få ett iPhone-skal för iPhone 4 eller 5 gratis. Frakt tillkommer. http://www.letsdeal.se/r/132805/
Läs mer

Pool och 1 år med Lchf

Bild iPhone, möbler Blackballoon Fortsätter denna dagen med att vara hemma, vi ska mest pyssla och bada. Jag är lite lat ett tag till med att fota, så jag bjuder på någ...
Läs mer

Två månader idag!

Idag blir våra tjejer två månader, redan!!! Var tar tiden vägen egentligen, fattar inte att två månader har gått sedan vi åkte in till förlossningen. 19...
Läs mer

Helg

Delfinerna hade stor påverkan på Ella. Kl är 08 och hon badar. Hon ville simma med delfinerna så det leker hon nu :) Moa har chockat mig och har två nätter i rad...
Läs mer

50 SANNINGAR OM MIG

Tänkte skriva ner 50 saker ni kanske inte vet om mig,    1. Jag är höjdrädd. 2. Jag avskyr tandläkaren. 3. Just nu ligger jag i sängen med Sandra Jon...
Läs mer

Tidsfördriv!!!!!!

70 frågor om dig själv 1: Vad heter du ?  Elin 2: Ålder ? 14  3: Vad har du för Hårfärg ? Blont 4: Vad har du för Ögonfärg ?  Blåg...
Läs mer

iPhone 5 suger!

Så arg på Apple! Haft mobilen i lite mindre än ett år och har redan fått köpa ny laddare 3 gånger, fick köpa en ny idag, för de håller ju inte och gl...
Läs mer

Lever

Lever livet numera som en femton åring, utan moppe men jag är glad ändå! Fyllde år i Torsdag, myste hela dagen med Johannes, fick pannkakor till frukost och en massa pus...
Läs mer

don't you worry child.

Kom nyss hem från Växjö och har blivit riktigt sjuk, himla skit. Är så attans trött på att bli sjuk jämt jämt. Men helgen var fin och solig, mobilen krash...
Läs mer

Dagen jag fasat är här!

Huuuuuuyyyyy…….. Det är söndag :S söndag = dagen jag skjutit upp allting till. Idag ska jag skriva om två annotated bibliographys, hitta en till scolarly journal till min resear...
Läs mer

50 saker om mig

1.heter du? Pernilla Wängman 2. Hur gammal är du? 18 3. Vart bor du? I en liten by i Hälsingland som heter Järvsö. 4. Hårfärg? Svart/Mörkbrunt 5. Ögon...
Läs mer

iphone 5 och löshår.

imorgon ska jag köpa en iphone 5 och löshår längtar !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D
Läs mer