onsdag 19 juni 2013

iPhone 5 2013-06-19

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

GigaBlue HD 800 Quad PRV TWIN TUNER SatellitMottagare

Gigablue Quad Helt ny HD-mottagare som sätter en ny standardGigablue Quad - utförande lämnar inget övrigt att önska.2 Inbyggd DVB-S2-tuners tillåter en oberoende dubbla...
Läs mer

Fall Down

min "bättre" favorit låt är "Fall Down" med Will.i.am ft. Miley Cyrus. Jävligt härlig att träna till på högsta volym i iPhone 5 hörlur...
Läs mer

oopps..

Hej bloggen och mina underbara följare..<3 Jag har tagit en paus från bloggen ett litet tag fast jag har inte berättat det.. Och det kanske var lite dumt.. Förlåt men jag...
Läs mer

Tjena...:)

Har bestämt mig att spara till en iPhone 5 och ja om jag jobbar 10timmar varje dag och gör de i en månad har jag råd sen '!!! Hahhaha undra om jg kommer orka .. Men om man vil...
Läs mer

Del 1

Veras perspektiv. Jag försökte flera gånger med olika lösenord men det funkade inte. Niall satt bredvid mig vid köks bordet och försökte hitta på olika slags l...
Läs mer

Fin Fina iPhone Skal! :)lt;3

Tjabba Tjena,Hallå!    Hemma Själv,Det Är Jag Deh! Aja, Jag Har Tittat Lite Efter Fina Skal Till Min iPhone, iPhone 5.   Om Ni Ska Leta Efter Nya Skal Ska Ni Ko...
Läs mer

Få detaljerad statistik om varje del i din dator

Speccy ger dig detaljerad statistik om varje del av maskinvaran i din dator. Inklusive CPU, Moderkort, RAM, Grafikkort, hårddiskar, optiska enheter, ljudstöd. Dessutom Speccy lägger ti...
Läs mer

Vaccination

Ytterligare ett steg närmare vår resa till Egypten. Vaccination mot hepatit A. Felix gillade inte att de stack mig, dessutom två gånger (fick även mässlingsvaccin d229...
Läs mer

Spiral: Episode 1 har snurrat in på App Store

Är en sjukdom i hälarna Spiral är ett nytt action-äventyrsspel som släppts precis för iOS. Du spelar här Tempus, som undersöker varför en smittsam sjukdom...
Läs mer

Världens bästa killar!

Hej, idag var jag och mina polare och pallade jordgubbar. Mina kompisar var Jossan, Annaasve, Axel och Mathias. Det var kul först, men sedan blev vi påkomna. Det var tråkigt. Någo...
Läs mer

Nya mobilskal

Vet ni vad jag har gjort? Skaffat mig en iPhone 5, och jag ääälskar den! Det enda som suger är att alla mobilskal jag hade till min fyra nu måste läggas på hyllan...
Läs mer