onsdag 5 juni 2013

iPhone 5 2013-06-05

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

GigaBlue HD 800 Quad PRV TWIN TUNER SatellitMottagare

Gigablue Quad Helt ny HD-mottagare som sätter en ny standardGigablue Quad - utförande lämnar inget övrigt att önska.2 Inbyggd DVB-S2-tuners tillåter en oberoende dubbla...
Läs mer

En Fraga: Jag har ingen anledning att leva?

Fråga från Jack Jag har ingen anledning att leva Im ett barn av två (mig och min bror) Jag är 18 han är 15 och mina föräldrar favorit honom över allt som...
Läs mer

Nya hörlurar, Klipsch Image S4i II

Jag har ett tag nu kollat runt lite efter ett par nya in-ear hörlurar med fjärrkontroll på till min iPhone. Har märkt ett flertal tillfällen då jag velat justera volymen...
Läs mer

5/6 – om fotografering för dummies.

Att jag gillar att fotografera torde inte ha undgått någon i min närhet :) att jag går efter devisen känsla före kvalitet är inte heller nån hemlighet, och jag...
Läs mer

fråågorr

1. Vad heter du? michelle halldin 2. Hur gammal är du? 14 3. Vart bor du? linköping 4. Hårfärg? har ingentligen blont men brunt nu 5. Ögonfärg? ljus blå 6. Hur...
Läs mer

:(

denna dagen har bara varit problem, satt i telefon typ hela dagen på jobbet, sen var helt borta hela dagen för har typ sovit 5 timmar på 2 nätter. sen slutade min telefon att fung...
Läs mer

10 saker ni inte visste om mig

1. Jag är rädd att sova själv 2. Går alltid på tår 3. Jg hatar höga ljud 4. Är typ beroende av glass 5. Kan inte leva utan mamma 6. Älskar kaffe 7. Hatar...
Läs mer

Problem är till för att lösas...

Här är det inga sura mina. Vi ser inte ett problem med stora utropstecken utan försöker le och lösa dom. Kanske varit aningen irriterande men vi kämpar på. Så...
Läs mer

Tips !

Idag har jag faktiskt ett tips ! :) Om ni har någon nyare mobil, t.ex iPhone 4, iPhone 4S, iPhone 5, Samsung Galaxy S3, Samsung S4.  Och ni vill ha ett speciellt skal, något som ing...
Läs mer