lördag 29 juni 2013

iPhone 5 2013-06-29

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

iPhone 5

Igår kom pappa hem med en iPhone 5 till mig! Fint! Tack pappa!!
Läs mer

Byggkvalitet iPhone5?

Hej allihopa, Först och främst vill jag bara säga att jag i överlag är väldigt nöjd med min femma, men att det tråkigt nog verkar vara många som har probl...
Läs mer

Godmorgon

Dom väckte mig nu precis! Jag fick pengar, en filt, trosor, choklad och en Vit IPhone 5 som kommer nästa vecka!😍 Om en timma så åker vi till Brobacka❤
Läs mer

29e juni - Åh jag orkar inte mer...

Godmorgon! Vaknade nyss av att min hals bara blir värre och värre och gör som mest ont tidigt på morgonen. Fyfan vad jobbigt... Rösten försvinner bara mer och mer, kan i...
Läs mer

Lördagsmorgon

I sängen lördag morgon. Som alltid vaknar jag vid sju, som nästan alltid just nu före barnen. Tänk att det skulle komma en tid då man var tvungen att väcka dem om m...
Läs mer

GigaBlue HD 800 Quad PRV TWIN TUNER SatellitMottagare

Gigablue Quad Helt ny HD-mottagare som sätter en ny standardGigablue Quad - utförande lämnar inget övrigt att önska.2 Inbyggd DVB-S2-tuners tillåter en oberoende dubbla...
Läs mer

Gula nyanser av Köpenhamn.

Gult i Köpenhamn.   Det fick bli temat för dagens tripp till huvudstaden på den danska sidan.  Glömde klantigt nog min kamera hemma alltså fick jag fånga stade...
Läs mer

50 frågor om mig.

1. Vad heter du? Jennifer Hedberg 2. Hur gammal är du? 20 år 3. Vart bor du? Stenstorp just nu 4. Hårfärg? Svart, men ska kanske färga rött 5. Ögonfärg? Bl22...
Läs mer

100 frågor

SEX HÅNGEL   1. Vem sov du med senast? - Jämte? Robin.. 2. Vem låg du senast i sängen med och höll om? - Robin 3. Vem pussade du senast? - Robin, tror jag? 4. Vem...
Läs mer

Iphone säljer fortfarande bäst

Det är faktiskt ganska förvånande. Tre år efter lanseringen toppar Iphone 4 försäljningslistan för juni hos mobiloperatören Tre. Tvåa på listan 228...
Läs mer

Marknad+nya byxor

Hej!I dag var jag med Ida på en marknad typ.Jag köpte bara sockervadd för hade typ bara 25 kr med mig.Men i alla fall vi kollade lite på justin skal men så klart fanns det in...
Läs mer

Konfirmerad nu ja

Hallå! Äntligen konfirmerad! Har varit jätte roligt att träffa alla sköna människor och spenderat stor tid med dem. Förhoppningsvis blir det mera! Dock är jag...
Läs mer

Så jävla gött

Har det så jävla gött här i Ungern men ser fram emot att komma hem och göra klart bilen till powermeet! Valuta här är helt sjuk 5000kr är cirka 130000 av dera...
Läs mer