fredag 28 juni 2013

iPhone 5 2013-06-28

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

GigaBlue HD 800 Quad PRV TWIN TUNER SatellitMottagare

Gigablue Quad Helt ny HD-mottagare som sätter en ny standardGigablue Quad - utförande lämnar inget övrigt att önska.2 Inbyggd DVB-S2-tuners tillåter en oberoende dubbla...
Läs mer

Nu kanske ni förstår

Nu kanske ni förstår varför jag var supertaggad? För att jag var och köpte en ny iPhone 5 idag istället! Fått igång den helt nu efter många om och men, ha...
Läs mer

Ladda iPhone med vatten

Svenskutvecklade myFC PowerTrekk är en bränslecellsladdare som drivs på vanligt vatten. Enastående smart om man är ute på vandring tex. myFC PowerTrekk fungerar f246...
Läs mer

50 frågor om mig.

1. Vad heter du? Isabel Abrahamsson 2. Hur gammal är du? 14 3. Vart bor du? jkpg 4. Hårfärg? mörk blond/sand blond 5. Ögonfärg? grön men det ändras i olika...
Läs mer

Apropå stooora bilder – gigantisk reklamballong

Någon pratade om stora bilder, så detta är kanske av intresse. Inför lanseringen av den tecknade filmen Despicable Me 2 (Dumma Mej 2 i Sverige) beställde filmbolaget en hel b...
Läs mer

Test: Ultimate Ears Boom

Ultimate Ears har lanserat vad som bör vara den perfekta trådlösa högtalaren för sommarens partynätter. Undertecknad är inget vidare på att partaja men en mids...
Läs mer

80 Justin Bieber-fakta

Namn: Justin Drew Bieber Född: 1 mars 1994 i Stratford, Ontario, Kanada Religion: Kristen Instrument: Gitarr, trummor, trumpet och piano CD-skivor: My World och My World 2.0 Justin Bieber f24...
Läs mer

Semester igen!!!!

Och på riktigt denna gången:)) Tänk att jag har 5 orörda veckor framför mig, det är såååå skönt!!!! Nu firas här kan ni tro..... ...det...
Läs mer

Det är SÅ svårt att hitta roliga skal till iPhone 5, men hittade det här leopardmönstrade på HM som är lite roligare än alla vanliga enfärgade i alla...
Läs mer

Mucik, Makes Me, High!

Hej!  Sitter i köket nu och har precis tagit ut vårrullarna ur ugnen och nu ska dom ätas! Igår var jag på nå rundtur i ett av forten typ eller vad det nu hete...
Läs mer

Justin Biebers förbud
– mot Selenas musik

Svenska fiskar – och absolut ingen Selena Gomez-musik.Nu har Justin Biebers hemliga rider läckt ut. Diva eller bara människa?Kändissajten TMZ har kommit över Justin Biebers, 19,...
Läs mer

Är det nu du krossar mitt hjärta

Haft sönder favorittelefonen, köpt en ny, iPhone 5 denna gång, vandrat runt på cityfestivalen, träffat på människor som gjort mig både ledsen och glad...
Läs mer

Bilder på vad jag köpte på Gekås

Tänkt att jag ska ta o lägga upp bilder på vad jag köpte på Gekås innan jag lägger mig, vissa grejer fick jag även utav mamma! :-) Deodorant, balsam, 3 supe...
Läs mer

Kommentarer till Gästbok av Wholesale Iphone 5

Wholesale Iphone 5… Gästbok | Kostdemokrati…
Läs mer